ميزگرد سعيد حجاريان، محمد عطريانفر و سعيد شريعتی در خصوص مسائل اخير كشور و علل واقعی تغيير نگرش و تحولات فكری آنها، سه‌شنبه و چهارشنبه از شبكه اول سيما پخش خواهد شد.


 
به گزارش فارس، سعید حجاریان، محمد عطریانفر و سعید شریعتی با حضور در میزگرد ویژه‌ای در استودیوی سیمای جمهوری اسلامی ایران به تبیین دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف نظری، سیاسی و اجتماعی پرداختند.
این میزگرد كه مرتضی حیدری اجرای آن را بر عهده داشته است سه‌شنبه و چهارشنبه بعد از اخبار ساعت 21 از شبكه اول سیما پخش خواهد شد.
در این میزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسیب شناسی ترویج علوم انسانی غربی در دانشگاه‌ها، پیامدهای سیاسی و اجتماعی تبعیت نخبگان و فعالان سیاسی از نظریات غربی بدون توجه به شرایط عینی ایران، آسیب شناسی حوادث و رویدادهای عرصه مطبوعات در دهه اخیر، آینده جریانات و جناح های سیاسی و برخی مسائل و حوادث اخیر بحث و بررسی شد.
حجاریان، عطریانفر و شریعتی همچنین در این میزگرد به سؤالات صریح مجری برنامه درباره علت واقعی تغییر نگرش ها و دیدگاه‌هایشان و روند سریع این تحولات فكری رو به رو شدند و به تشریح علل و چگونگی این تحولات فكری و نظری پرداختند.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com