استاندار تهران جهت بررسی آلودگی برخی مواد غذایی دستور تشكيل جلسه فوق العاده شورای استاندارد استان را صادر كرد.
 

به گزارش فارس، در پی اعلام مدیر كل استاندار تهران مبنی بر آلودگی برخی مواد غذایی مانند سوسیس و كالباس و برنج‌های وارداتی، مرتضی تمدن استاندار تهران امروز دوشنبه در جلسه‌ای با جضور مدیر كل استاندار تهران و برخی مسئولین ذیربط به بررسی این موضوع پرداخت.
استاندار تهران در این جلسه با تاكید بر این مطلب كه سلامت و بهداشت مردم برای دولت بسیار با اهمیت است و مسئولین باید تمام تلاش و اهتمام خود را برای افزایش میزان استاندارد كالاهای معرفی و مورد نیاز مردم بكار گیرند.
تمدن تاكید كرد: با توجه به اهمیتی كه لزوم استاندارد بودن مواد غذایی برای مردم دارد جلسه فوق العاده شوای استاندارد تهران طی دو روز آینده تشكیل و درباره اخبار مربوط به آلودگی برخی اقلام مواد غذایی و چگونگی نظارت بر مراقبت بیشتر بر واحدهای تولیدی مواد غذایی بررسی لازم بعمل آمده و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.
استاندارد تهران تصریح كرد: در قانون تمهیدات لازم برای نظارت بر تولید مواد غذایی و برخورد با متخلفین پیش بینی شده است و دولت در برخورد با افرادی كه با تولید كالای غیر استاندارد سلامت مردم را به خطر می اندازند هیچ گونه اغماض و گذشتی نخواهد كرد.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com