دور جدید تغییرات وزارت راه و ترابری با تغییر دو معاون این وزارتخانه رسما آغاز شد.
 
به گزارش مهر، حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری که در طول یکسال اخیر تغییرات بسیاری در بخشهای مختلف این وزارتخانه انجام داده است، فاز دوم تغییرات خود را کلید زد.

برهمین اساس، علی محمد نوریان رئیس سازمان هواشناسی که وزرای راه و ترابری را در حدود 28 سال اخیر همراهی کرده بود، تغییر کرد. جایگزین نوریان در سازمان هواشناسی احتمالا بهرام صناعی معاون سابق وی است که هم اکنون نماینده هیئت عالی گزینش در وزارت راه و ترابری می باشد.

همچنین وزیر راه و ترابری با تغییر محمدرضا برزگر مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که از مهمترین معاونتهای این وزارتخانه به شمار می رود، شهرام یارمند را جایگزین وی کرد. یارمند پیش از این عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بود.

گفته می شود تغییرات در سطح معاونان وزارت راه و ترابری همچنان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری در طول یکسال اخیر افشار مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شریعتی معاون امور پارلمانی، استانها و راههای روستایی این وزارتخانه ، کتابچی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور، بخشی زاده، مهابادی و باقریان سه عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاههای کشور، بخارایی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را تغییر داده است.

در همین حال، بهبهانی تمایل بسیاری داشت تا در یکسال اخیر طاهری مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوری را تغییر دهد که به دلیل مخالفتهای برخی مسئولان، این تغییر تاکنون منتفی شده است.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com