برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن،گفت: با توجه به پیش بینی ها و تمهیدات لازم و با لطف و عنایت الهی این مراسم باشکوه و در امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شد

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن،گفت: با توجه به پیش بینی ها و تمهیدات لازم و با لطف و عنایت الهی این مراسم باشکوه و در امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شد.

سردار محسن فتحی زاده در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: امروز سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است؛ الحمدالله مردم با شور و عظمت خاصی و با حس و حال زیبایی در این مراسم شرکت کردند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: جمعیت بسیار زیادی در این مراسم حضور دارند و بابت این حضور خداوند متعال را شاکریم که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با تمام دشمنی‌ها و عداوت دشمنان با حضور هموطنان عزیزمان جشن می‌گیریم.

وی گفت: ان شاء الله در آینده نیز شاهد توفیق روز افزون مردم در عرصه‌های مختلف خواهیم بود چرا که سرانجام صبر، بردباری، مقاومت و پایمردی پیروزی است و مردم به قله‌های رفیع موفقیت دست می‌یابند.

فتحی زاده در ادامه افزود: الحمدالله امسال با وجود بارش‌های شدید شاهد حضور جمعیت عظیمی هستیم که با میل و علاقه‌ای فراوان در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی حضور یافتند که جای تقدیر و شکرگزاری دارد.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: به لطف خدا تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده و با توجه به پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم و با عنایت الهی این مراسم باشکوه در امنیت کامل در سراسر کشور به پیش می‌رود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ISNa.ir