ذوالنور: به طرح استیضاح رئیس جمهور افتخار می‌کنم
یک عضو فراکسیون مولایی مجلس ضمن برشمردن دلایل طرح استیضاح رئیس جمهور از سوی وی اظهار کرد: من به طرح این موضوع افتخار می‌کنم و تا آخر هم پای این کار می‌ایستم. عاقلانه بودن یا عاقلانه نبودن این موضوع را مردم قضاوت خواهند کرد

ذوالنور: به طرح استیضاح رئیس جمهور افتخار می‌کنم

یک عضو فراکسیون مولایی مجلس ضمن برشمردن دلایل طرح استیضاح رئیس جمهور از سوی وی اظهار کرد: من به طرح این موضوع افتخار می‌کنم و تا آخر هم پای این کار می‌ایستم. عاقلانه بودن یا عاقلانه نبودن این موضوع را مردم قضاوت خواهند کرد.

مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس ضمن توضیح درباره علل طرح کردن موضوع استیضاح رئیس جمهور از سوی وی و در پاسخ به اظهارات کواکبیان گفت: آقای مطهری قانون اساسی و آئین‌نامه داخلی مجلس این حق را به نمایندگان مجلس داده است که رئیس جمهور را با ذکر دلایل استیضاح کنند.

وی افزود: تعدادی از همکاران نیز به این تشخیص رسیده‌اند که با توجه به وضعیت موجود که خود شما هم با آن روبرو هستید این موضوع را مطرح کنند. امروز ما هیچ پاسخی برای سفره خالی مردم، فساد، آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، قاچاق و سایر موارد این چنینی که دولت می‌تواند در رفع آن موثر باشد نداریم. مردم از ما پاسخ می‌خواهند و ما پاسخی نداریم. قانون به ما اجازه داده یا استیضاح کنیم یا سوال طرح کنیم.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس خطاب به اظهارات کواکبیان گفت: جمله آقای کواکبیان این بود. بعضی از افراد گفته‌اند تعدادی از اصلاح طلبان موافق استیضاح رئیس جمهور هستند. هیچ اصلاح طلبی در استیضاح رئیس جمهور شرکت نمی‌کند و ما رشیدتر از آن هستیم که چنین کاری کنیم. این حرف ایشان یعنی کسانی که این کار را کرده‌اند غیر رشیدند و این توهین آمیز است.

ذوالنور اضافه کرد:‌ اینکه آیا کار ما عاقلانه است یا خیر را مردم قضاوت می‌کنند. قانون هم به ما این حق را داده است. مگر ایشان سخنگوی اصلاح طلب‌ها هستند؟ مگر خبر دارند چند نفر از اصلاح طلبان با من صحبت کرده‌اند و به من چه گفته‌اند؟ ایشان واقعا لوح محفوظ دارند و از تمام مطالب آگاه هستند که اینگونه صحبت می‌کنند؟

وی تصریح کرد: اشکالی ندارد ما می‌گوییم آنهایی که حمایت کرده‌اند و هنوز هم پای دولت هستند خدا خیرشان دهد کمک کنند. ما هم کمک می‌کنیم ولی باید پاسخگو باشند. من به عزیزان اصلاح طلب توهینی نکرده‌ام. هر کسی هم اختیار خودش را دارد. چرا آقای کواکبیان غیر مستقیم به ما توهین می‌کند و به صورت غیرمستقیم به اصلاح طلبی که اگر این کار را کرده باشد توهین می‌کند؟

ذوالنور در پایان تاکید کرد: من استیضاح رئیس جمهور را طرح کرده‌ام و به این کار خود افتخار می‌کنم. تا آخر هم پای آن ایستاده‌ام مردم باید قضاوت کنند که کار ما غلط است یا کار صحیحی است. باید به مردم پاسخگو باشیم چگونه فریاد مردم در خصوص مشکلات برسد. چگونه در قبال خانواده‌هایی که در حال متلاشی شدن هستند سکوت کنیم؟

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir