کدخدایی: از برگزاری رفراندوم هراسی نداریم
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به پیشنهاد برخی چهره‌های سیاسی برای برگزاری همه‌پرسی و رفراندوم درباره تصویب لوایح پالرمو و CFT، اظهار کرد: از رفراندوم هراسی نداریم درباره این دو لایحه، اما نهادها باید نظر خود را اعلام کنند و این موضوع در مجمع در حال بررسی است

کدخدایی: از برگزاری رفراندوم هراسی نداریم

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که امروز با خبرنگاران داشت درباره مواضع این شورا نسبت به لایحه بودجه 98 که در مجلس در حال بررسی است، گفت: برخی مواد لایحه بودجه را بررسی کرده‌ایم و این هفته هم جلسات فوق‌العاده برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در واکنش به اظهارات اخیر روند بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: من هم صحبت‌های رییس‌جمهوری را شنیدم. هر دو لایحه پالرمو و سی‌اف‌تی به دلیل اختلافات به مجمع ارسال شد.

وی همچنین در واکنش به پیشنهاد برخی چهره‌های سیاسی برای برگزاری همه‌پرسی و رفراندوم درباره تصویب لوایح پالرمو و CFT، اظهار کرد: از رفراندوم هراسی نداریم درباره این دو لایحه، اما نهادها باید نظر خود را اعلام کنند و این موضوع در مجمع در حال بررسی است.

کدخدایی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سرنوشت لایحه جامع انتخابات که در مجلس در حال بررسی است و اینکه شورای نگهبان چه موضعی نسبت به آن دارد، تصریح کرد: منتظریم لایحه جامع انتخابات در مجلس بررسی شود.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه تصریح کرد: در لایحه جامع انتخابات مشورتی با شورای نگهبان انجام شده است، منتظریم که در مجلس بررسی شود و ببینیم نتیجه نهایی چیست.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir