کاندیداتوری مطهری در انتخابات ریاست جمهوری؟!
علی مطهری در پاسخ به این سوال که ممکن است نامزد ریاست جمهوری شوید؟ (با لبخند) گفت: ببینید بستگی به شرایط دارد؛ من خودم روزی فکر نمی‌کردم که وارد مجلس شوم، چون تصورم این بود با طبع من سازگار نیست. گاهی مذاکرات مجلس را از رادیو گوش می‌کردم، با خودم می‌گفتم این افراد چه حوصله‌ای دارند، اینجا می‌نشینند و این بحث‌ها را می‌کنند که مثلا تبصره دو ماده چند فلان قانون چنین می‌گوید و بحث و گفتگو و جدل و...

کاندیداتوری مطهری در انتخابات ریاست جمهوری؟!

علی مطهری درباره روابط خود با علی لاریجانی گفت: روابط ما از قدیم صمیمانه بوده، از قبل از انقلاب، یعنی از زمانی که ایشان داماد ما شد، چون ما اختلاف سنی کمی با هم داریم، فکر می‌کنم ایشان هشت ماه از من بزرگتر هستند، در آن دوران ما هر دو دانشجو بودیم، هردو هم رشته فنی می‌خواندیم.

وی افرود: موقعی که دوره جدید نهضت اسلامی در سال ۵۶ آغاز شد، در حرکت‌ها و تظاهرات‌هایی که در تهران انجام می‌شد، و بیشتر هم دانشجو‌ها حضور داشتند، شرکت داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است نامزد ریاست جمهوری شوید؟ (با لبخند) گفت: ببینید بستگی به شرایط دارد؛ من خودم روزی فکر نمی‌کردم که وارد مجلس شوم، چون تصورم این بود با طبع من سازگار نیست. گاهی مذاکرات مجلس را از رادیو گوش می‌کردم، با خودم می‌گفتم این افراد چه حوصله‌ای دارند، اینجا می‌نشینند و این بحث‌ها را می‌کنند که مثلا تبصره دو ماده چند فلان قانون چنین می‌گوید و بحث و گفتگو و جدل و این ها.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir