صادق محصولی قرار است به زودی به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی مسئولیت وزارت نیرو به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.
 

به گزارش شفاف، در همین حال معرفی فاطمه آلیا برای پست وزارت رفاه نیز منتفی شده است و به احتمال بسیار نادعلی الفت پور سرپرست کنونی وزارت رفاه به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد. 

بنابر این خبر، پس از کسب رای اعتماد کابینه دولت دهم، قرار بود احمدی نژاد در ابتدا محصولی را برای گزینه وزارت رفاه معرفی کند که با موافقت وی نیز همراه بوده اما احتمال انحلال وزارت رفاه در چند ماه آینده معرفی محصولی را منتفی کرد.

صادق محصولی پیش از این مسئولیت مشاور عالی رئیس جمهور و وزیر كشور را در دولت نهم برعهده داشت.

با این حال هم اکنون رئیس جمهور تصمیم گرفته است محصولی را برای تصدی پست وزارت نیرو به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

رئیس جمهور پیش از این علی آبادی را برای مسئولیت وزارت نیرو به مجلس شورای اسلامی معرفی كرده بود كه وی نتوانست رای لازم برای برعهده گرفتن این مسئولیت كسب كند.

احمدی نژاد پس از آن در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی علی ذبیحی را به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت نیرو معرفی كرد ولی این نامه را پس گرفت.

هم اكنون وزارت نیرو به حكم رئیس جمهوری توسط مجید نامجو به عنوان سرپرست اداره می شود.

در همین حال معرفی فاطمه آلیا برای پست وزارت رفاه نیز منتفی شده است و به احتمال بسیار نادعلی الفت پور سرپرست کنونی وزارت رفاه به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد یا اینكه وزارتخانه همچنان با سرپرست اداره خواهد شد.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: shafaf.ir