لاریجانی: در وادی انتخابات ۱۴۰۰ نیستم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من در وادی انتخابات ۱۴۰۰ نیستم

لاریجانی: در وادی انتخابات ۱۴۰۰ نیستم

علی لاریجانی امروز در همایش بزرگداشت روز معلم در دانشگاه تربت حیدریه در واکنش به اشاره علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی مبنی بر حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: استاندار با مطلبی که بیان کردند، قصد جان ما را دارند، ما در این وادی نیستیم.

وی در ادامه ضمن تبریک به معلمان، خطاب به آن‌ها، عنوان کرد: شما معلمان فارغ از مشکلاتی که مطرح کردید، خودتان می‌دانید در قلب ملت و مردم هستید و هیچ خانواده‌ای نیست که با معلم و مدرسه سرکار نداشته و دوستدار معلم نباشد. مشکلات وجود دارد و معمولا گاه این مسایل شدت می‌گیرد، اما منزلت و کرامت معلم در هر مقطعی همیشه محفوظ است.

لاریجانی افزود: معلمان انسان‌های فهیمی هستند که آینده کشور را می‌سازند. ممکن است دردهایی داشته باشند که دارند، اما باشرافت زندگی می‌کنند، هر کاری را انجام نمی‌دهند و هر سخنی را نمی‌گویند. درد دارند، اما برای آینده کشور دردمندتر هستند. اگر سخنی می‌گویند، برای عزت کشور است، بنابراین مساله شخصی ندارند و قشر شریف و فهیمی در کشور هستند. زحمات معلمان، فرزندان مجاهد را در کشور ایجاد کرد. شما سازنده آن‌ها و اهل تربیت هستید، یعنی برای آینده می‌سازید. این معلمان هستند که فرزندان را متناسب با نیازهای زمان خود می‌سازند، بنابراین کار بزرگ و ارزشمندی برعهده شما است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir