معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری با رد ادعای برخی سایت‌ها مبنی بر انجام نشدن برنامه دیدار دکتر احمدی‌نژاد با ایرانیان مقیم آمریکا گفت...
 
به گزارش شفاف، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری با رد ادعای برخی سایت‌ها مبنی بر انجام نشدن برنامه دیدار دکتر احمدی‌نژاد با ایرانیان مقیم آمریکا گفت: تاخیر دبیرکل سازمان ملل در انجام دیدار با رئیس‌جمهوری باعث شد احمدی‌نژاد موفق به حضور در این مراسم نشود.

محمدزاده با بیان اینکه «رئیس‌جمهوری به دلیل طولانی شدن برنامه‌ای که برای دیدار با «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل داشت، در این جلسه حضور نیافت»، افزود: بان‌ قبل از دیدار با احمدی‌نژاد در نیویورک نبود و به همین دلیل برنامه دیدار رئیس‌جمهوری با دبیرکل سازمان ملل در نیویورک با تاخیر انجام شد و با توجه به اهمیت این دیدار، دکتر احمدی‌نژاد موفق به حضور در مراسم ضیافت ایرانیان مقیم آمریکا نشد.

وی در ادامه گفت: مراسم دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا در جریان سفر رئیس‌جمهوری به نیویورک برگزار شد و تمام میهمانانی که برای حضور در این مراسم دعوت شده بودند، حضور پیدا کردند و ظرفیت سالن محل ضیافت کاملا پر شد.

به گفته محمد‌زاده «در این مراسم که به شکل یک ضیافت شام برگزار شد، «منوچهر متکی» وزیر امور خارجه، «محمد خزاعی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همراهان رئیس‌جمهوری در سفر به نیویورک شرکت کردند».

دیدار با ایرانیان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی رئیس‌جمهوری در جریان سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل است که امسال هم با حضور همه کسانی که به این مراسم دعوت شده بودند، برگزار شد. این مراسم سال گذشته نیز به دلیل مقارن شدن سفر رئیس‌جمهوری به نیویورک با ماه مبارک رمضان، به صورت ضیافت افطار برگزار شد.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: shafaf.ir