آذری جهرمی : دستور تخریب من را از خارج کشور دارند
وزیر ارتباطات می‌گوید: عده‌ای هم به شکل سازمانی، دستور تخریب من را از داخل و خارج کشور دارند، به آن‌ها هم نمی‌شود خرده گرفت. شناخته‌شده هستند، موضع‌شان را می‎‌دانم و البته حائز اهمیت نیستند

جهرمی : عده‌ای هم به شکل سازمانی، دستور تخریب من را از داخل و خارج کشور دارند

همیشه هم بی‌خبری خوش‌خبری نیست، لااقل برای وزیر ارتباطات این‌طور نبوده. بی‌خبری درباره جمله «او کیست؟» منجر شد به این که دو سال قبل علیه او فضای تخریبی شکل بگیرد، این فضا البته دلایل دیگر هم داشت. آذری جهرمی می‌گوید مهم‌ترین دلیلی که آن جو و حواشی را به وجود آورد عدم شناخت از من بود.

آذری جهرمی:

* سیگنال‌های اولیه به منظور تخریب من ارسال می‌شد و اتفاقا فضایی که مد نظر عده‌ای بود را هم مستقر می‌کرد. برای این که این مسئله حل و ابهامات حل شود باید واقعیت‌هایی را مطرح می‌کردم. سابقه من هم آن‌چنان طولانی نبود که بتوان درباره‌اش صحبت کرد. فقدان اطلاعات درباره من از مهم‌ترین دلایلی بود که آن حواشی را رقم زد.

* اگر به دسته‌بندی‌ها و جناح‌ها تعلق نداشتی یا واسطه‌ات ارتباطات خانوادگی و رفاقت‌های قدیمی نبود، قرار گرفتن در مسند مسئولیت دشوار به دست می‌آمد. انگیزه‌های زیادی برای تخریب من وجود داشت که پشتوانه درستی نداشتند. آن روزها گذشته، مهم این است که امروز فضا را پشت سر گذاشتیم؛ با عمل و نه فقط با حرف تنها.

* عده‌ای هم به شکل سازمانی، دستور تخریب من را از داخل و خارج کشور دارند، به آن‌ها هم نمی‌شود خرده گرفت. شناخته‌شده هستند، موضع‌شان را می‎‌دانم و البته حائز اهمیت نیستند. زمانی که حرفی با نگاه خصمانه مطرح می‌شود مردم هوشمندانه متوجه می‌شوند ماجرا از چه قرار است. دلسردی برای من معنا ندارد. این که فعالیتت را کم کنی، حرکت در جهت خواسته آنهاست بنابراین با جدیت بیشتر کارم را دنبال می‌کنم.

* هنوز به رفع فیلتر امید دارم. حرفی که درباره رفع فیلتر زدم و به آن هم عمل می‌کنم تلاش قانونی است.

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : irna.ir