آخرین تصویر از روح الله زم قبل از بازداشت
آخرین تصویر از روح الله زم قبل از بازداشتش توسط مأموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر شد

آخرین تصویر از روح الله زم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری از مدیر کانال آمدنیوز در فضای مجازی منتشر شده است که ادعا می‌شود این تصویر،  آخرین تصویر ارسالی روح‌الله زم به همسرش در فرودگاه اردن است که قبل از دستگیری او  ثبت شده است.

پس از دستگیری روح الله زم مدیر کانال دروغ‌سازی آمدنیوز توسط مأموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخی رسانه‌های خارجی مطالبی را به نقل‌ از مهسا رازانی همسر روح الله زم در خصوص چگونگی خروج او از فرانسه و مقصد او منتشر کردند.

بر اساس ادعای مطرح شده توسط این رسانه‌ها از قول همسر روح‌الله زم، اعلام شده است که او عصر جمعه ۱۹ مهر با پرواز «رویال جوردنین» از پاریس به مقصد بغداد پرواز کرده و با توقفی کوتاه در امان پایتخت اردن در بامداد شنبه ۲۰ مهرماه وارد پایتخت بغداد شده است.

 در ادامه آخرین تصویر از روح الله زم قبل از بازداشتش توسط مأموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید:
zam00.jpg

پس از مطرح شدن این ادعا، تصویری از بلیط روح‌الله زم از مبدأ پاریس به مقصد اردن و از پایتخت اردن به مقصد بغداد در این رسانه‌ها منتشر شد. نکته جالب این است که بلیط برگشت زم از بغداد به پاریس برای تاریخ ۲۴ مهرماه یعنی امروز بوده است. در ادامه می‌توانید تصویری از بلیط روح‌الله زم را مشاهده کنید:

98072406.jpg

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir