اعتراف صریح قالیباف به یک اشتباه سیاسی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز با ناکارآمدی اشباع شده در کشور مواجهیم، گفت: برای بیرون کردن تفکر غربی از کشور باید قوی شویم

قالیباف: ۱.۵سال آینده عاشورای مدیریتی کشور است

محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ظهر امروز در نشست کاندیداهای معرفی شده به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در سالن صدرا برگزار شد، با بیان اینکه امروز مهم ترین چالش کشور ما چالش کارآمدی و مدیریتی است، گفت: ما بعد از این دیگر فرصت نداریم که این سیستم نظام اجرایی و مدیریتی کشور را متحول و دگرگون و درست کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: یک سال و نیم پیش رو از دید من مطقع عاشورای مدیریتی کشور است چون بعد از سال ۱۴۰۰ هرچه به میدان بیاییم عمل ما مثل توابین و مختارهای بعد از عاشورا خواهیم شد.

قالیباف با بیان اینکه ما امروز در یک برهه خاص قرار داریم، افزود: اگر یک ۸ سال دیگر بر این کشور بگذرد، دیگر یا نیروهای انقلاب در قید حیات نیستند یا دیگر توان اجرایی ندارند و کار نخواهند داشت.

وی با انتقاد از روند مدیریتی کشور طی سالیان گذشته، اظهار داشت: ما در گذشته کادر سازی و جوان گرایی نداشتیم و در واقع در این زمینه کوتاهی کردیم که باید در انتخابات پیش رو و همچنین انتخابات ریاست جمهوری تمام توان خود را به کار گرفته و گذشته را جبران کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن هشدار نسبت به وضعیت کنونی کشور در زمینه های مختلف، تصریح کرد: امروز در کشور ناکارآمدی اشباع شده داریم؛ یعنی اگر مسئولان هیچ کاری نکنند وضع بهتر از حالت موجود خواهد بود.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود، وحدت را لازمه پیروزی نیروهای انقلابی در انتخابات دانست و افزود: اگر سهم خواهی، کارشکنی و خودخواهی کنیم به خود، نظام اسلامی، نسل آینده و شهدا ظلم کرده ایم.

وی ادامه داد: از نظر نگاه سیاسی هیچ توجیهی وجود نداشت که بنده وارد صحنه انتخابات مجلس شوم و یک خودکشی سیاسی بود، ولی آمدم برای سربازی و چون هیچگاه و در هیچ برهه ای برای خودم موضوعیتی قائل نبوده و نیستم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گذشته، تصریح کرد: در سال ۹۶ خیلی ها حرف زدند و تحلیل کردند، ولی من گفتم مهم این بود که جبهه انقلاب به وحدت رسید و همه باید بدانیم که گاهی باید گذشت کرد.

قالیباف با تاکید بر اینکه با شعار نمی شود غرب را از کشور بیرون کرد، گفت: ما برای بیرون کردن غرب و تفکر غربی از کشور باید قوی و برای قوی شدن است وحدت داشته باشیم؛ وحدت نیز بدون گذشت ایجاد نمی شود.

وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهیم که با وحدت به پیروزی برسیم، گفت: اگر این وحدت به پیروزی منجر شود و چهره های درست انتخاب شوند، پس از آن باید چهره های انقلابی کارامد در کنار هم جمع شوند و با کار خود را به جامعه ثابت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: هر حرکتی که باعث دلخوری و جداشدن مردم از انقلاب و راه رهبر معظم انقلاب شود بازی در زمین دشمن است.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه خود نکته مهمی فرموده و گفتند که شهادت شهید سلیمانی یوم الله بود و نقطه عطفی در انقلاب ماست.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: من طی این سال های طولانی آشنایی با حاج قاسم سلیمانی، هیچ فردی را نمی‌شناسم که تمام این ۴۱ سال اخیر را مجاهدت وقفه داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهید سلیمانی بدون امکانات و با دست خالی نیروی قدس سپاه را با یک آتش به اختیاری پاک، قوی کرد و همواره این نیرو خار چشم استکباردر منطقه است.

قالیباف، تاکید کرد: در ۲۰ سال گذشته شهید سلیمانی اجازه نداد که هیچ کدام از نقشه های آمریکا در منطقه اجرا شود ولی شهادت او برکات بیشتری از حضور او خواهد داشت.

وی اضافه کرد: وقتی شهید بهشتی به شهادت رسید ریشه نفاق در کشور خشکید و از بین رفت و برکت خون اون جریان نفاق و بنی صدر را نابود کرد و معتقدم برکت شهادت و خون شهید سلیمانی نیز این خواهد بود که ریشه وادادگی در برابر غرب که امروز گریبان کشور را گرفته، کنده می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با تاکید بر اینکه امنیت ما و عمق بخشی به انقلاب در میان امت های اسلامی به مدد فعالیت شهید سلیمانی محقق شد، خاطرنشان کرد: انقلابی یعنی در آرمان ها پای صحبت های خود بایستیم و مانند شهید سلیمانی باشیم که ثابت کرد وقتی کارآمد باشیم حتی بدون پول و امکانات هم می توانیم بجنگیم.


 گردآوری: گروه  خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com