پروانه سلحشوری: مردم در ۱۴۰۰ رای نمی‌ دهند
روزنامه آرمان ملی با پروانه سلحشوری نماینده مجلس دهم به گفت‌وگو پرداخته است که بخشی از آن را می‌خوانید

صحبت های پروانه سلحشوری درباره انتخابات 1400

مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است. شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به‌نظر بنده، ریاست جمهوری هم به اصولگرایان می‌رسد تا دیگر بهانه‌ای برای مشکلات کشور نداشته باشند. جریان اصولگرا باید متوجه باشد که مشکلات کشور فقط تقصیر دولت آقای روحانی نیست. همه ارکان کشور باید با یکدیگر همکاری و وحدت داشته باشند . اگر ارکان مختلف با هم مقابله و روبه‌رو شوند آن وقت کشور دچار چالش و حواشی می‌شود.

یکی از موضوعاتی که در این شرایط گریبان‌گیر کشور شده، مسایل حاشیه‌ای است که کشور را به سمت شرایط بدتر اقتصادی، سیاسی و... سوق می‌دهد. به‌ نظرم یکی از دلایل مطرح شدن این موضوعات بر این اساس است که اذهان از مسایل اصلی جامعه که موضوعات اقتصادی است، منحرف شود و آنها را فراموش کنند اما باید بدانند برای مردم اظهارات رئیس‌جمهور یا نمایندگان مجلس دارای تفاوت با دیگری نیست که دلیلش هم این است که مردم کشور ما در انبوه مشکلات و ناملایمات غرق شده‌اند.

حضور مردم در انتخابات سال آینده را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

اگر در شرایط اقتصادی مردم گشایشی ایجاد نشود، مردم در انتخابات سال آینده حضورشان مانند انتخابات مجلس خواهد بود. اصلاح‌طلبان هم در این شرایط شانس پیروزی در انتخابات با مشارکت کم مردم نخواهند داشت. اصولگرایان هم همیشه پایگاه رای ثابتی را دارند که با همان میزان مشارکت می‌توانند در انتخابات پیروز شوند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه آرمان