دولت لیبرال‌ ها به دنبال حضور زنان در ورزشگاه است
نماینده مردم رفسنجان در مجلس با بیان اینکه در سال های اخیر کسانی در مسند بودند که به تفکر انقلابی اعتقاد نداشتند، گفت: مثلا امام جامعه این افراد از لزوم ازدواج و فرزندآوری می‌گفت اما مسئولان در پی برگزاری کنسرت، راهیابی زنان به ورزشگاه و اجرای سند ۲۰۳۰ بودند

نماینده مجلس: به دنبال حضور زنان در ورزشگاه هستند

حسین جلالی در جلسه علنی دیروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: در عصر حاضر وقوع انقلاب اسلامی پدیده ای معجزه آسا و خارق العاده بود. انقلاب در کشوری رخ داد که سلسله پادشاهان طاغوتی بیش از ۲۰۵۰ سال بر مقدرات این مرز و بوم مسلط بودند. در چنین شرایطی انقلاب یک شعاع نور، یک مژده رهایی و بارقه امید بود. حاصل این انقلاب پیشرفت های بزرگی در صنعت هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی نانو، پیشرفت های پزشکی و هوا و فضا بوده است. امروز دستگاه رسانه ای غرب تلاش می کند دستاوردهای روشن انقلاب را انکار کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: مگر خدای متعال این ملت را در بزنگاه هایی مانند جنگ تحمیلی، تحریم های سخت اقتصادی، فتنه های پیچیده داخلی مثل ترورهای کور یا فتنه ۷۸، ۸۸ و فتنه بنزینی ۹۸ به حال خود رها کرده است؟ انقلاب یک آغاز بود نه یک پایان. اگر غفلت کنیم و قدر ندانیم دچار خسران می شویم.

جلالی با بیان اینکه در طول سال های گذشته غرب گراها و لیبرال ها در عرصه اقتصاد، علم و فرهنگ نفوذ داشتند، ابراز عقیده کرد: در مقاطع مختلف این افراد مدیریت کلان را در دست داشتند و دقیقا نقطه خطر و عامل کندی حرکت انقلاب به سمت اهداف متعالی هستند. قبله آمال و قله تمدن و پیشرفت نزد این افراد غرب است. به عقیده من، ریشه بسیاری از نابسامانی ها و مشکلات جامعه حاکمیت همین تفکر بوده است. این همان دغدغه عاشقان انقلاب بود که می‌گفتند نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با تاکید بر اینکه سخنانش مجادله و منازعه سیاسی صرف نیست، گفت: این یک نزاع گفتمانی عمیق است. فرق است بین تفکری که خدا را در نظر دارد و کسی که دنبال سازش با کدخدا است. کسی که به نصرت الهی باور دارد و کسی که معتقد است ایرانی در حد درست کردن آبگوشت بزباش است و برای پیشرفت باید از فرق سر تا نوک پا فرنگی شویم.

جلالی با اشاره به اینکه شواهد عینی گویای کارآمد بودن تفکر دینی است، گفت: هر جا به تفکر انقلابی عمل کردیم پیشرفت های زیادی به دست آوردیم. هشت سال دفاع مقدس، مجاهدت های مدافعان حرم، فعالیت های هسته ای، نانو و سلول های بنیادین و خود حاج قاسم سلیمانی مشت نمونه خروار این ماجرا است.

در سال های اخیر کسانی بر مسند اجرا نشستند که به این تفکر اعتقادی ندارند مثلا امام جامعه از خدا می گفت و آنها سراغ کدخدا می رفتند. امام جامعه از لزوم مردمی سازی اقتصاد می گفت و آنها بستر را برای اختصاصی سازی فراهم می کردند. امام جامعه از لزوم ازدواج جوانان می گفت اما آنها به دنبال اجرای کنسرت، راهیابی زنان به ورزشگاه و اجرای سند ۲۰۳۰ بودند.

وی در پایان نطق خود با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد افزایش جمعیت گفت: ان‌شالله فردا طرح حمایت از خانواده به صحن علنی مجلس می آید و با رای قاطع همکاران به تصویب می رسد تا لبخند بر لبان نایب امام زمان (عج) بنشانیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir