نماینده اردبیل: مردم جز نان، چیزی ندارند بخورند
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتظار می‌رود دولت در ارتباط با وضعیت گرانی و کمرشکن مردم پاسخگو باشد چرا که بسیاری از مردم جز نان و پنیر چیزی برای صرف غذا ندارند و این یک معضل جدی است.


حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، نماینده اردبیل:



* (با اشاره به این که اهمیت به استفاده از توان داخلی زمینه‌بخش حل بسیاری از مشکلات خارج از کشور است): با توجه به وضعیت کنونی خروجی مناسب و مورد انتظار در این زمینه به دست نیامده که نتیجه آن ناامیدی در بین مردم است.

* علاوه بر تحریم، خودتحریمی هم در کشور مشهود است در حالی که نیاز است در راستای حل مشکلات موجود عملاً برنامه و تدابیر اساسی اتخاذ شود تا بتوانیم از فعالیت سوداگران و دلالان تا حد امکان بکاهیم.

* نوسانات اخیر در بازار ارز و سکه نشان از بی‌ثباتی وضعیت اقتصادی است که در این زمینه نیاز است استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مورد توجه واقع شود و با همکاری اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان برای پیشرفت و توسعه کشورمان برنامه‌های اساسی بیندیشیم.

 * انتظار می‌رود دولت در ارتباط با وضعیت گرانی و کمرشکن مردم پاسخگو باشد چرا که بسیاری از مردم جز نان و پنیر چیزی برای صرف غذا ندارند و این یک معضل جدی است.

* همکاری دولت با مردم تنها راهکار اساسی برای حل بسیاری از مشکلات است و در این زمینه نیاز است با اتخاذ تصمیمات مناسب و اساسی برنامه‌های مناسبی را پیاده‌سازی کنیم.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com