جهانگیری: روز‌های خوبی را پیش‌رو می‌بینم
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: کسان دیگری هستند که همواره از مشکلات صحبت می‌کنند و مشکل نبوده را بود می‌دانند و بر این اساس دروغ‌سازی می‌کنند و برای دروغ‌های خود تحلیل‌هایی ارائه می‌کنند اما تولیدکننده همواره سازنده است و از دل مشکلات سازندگی بیرون می‌آورد.

 عده‌ای درباره شرایط کشور دروغ‌سازی می‌کنند


 اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در پنجمین مراسم اعطای نشان امین‌الضرب و ۱۳۷ سالگی اتاق بازرگانی تهران با بیان ایکه در یک سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی نتوانستیم با همه فعالان اقتصادی و صنعت‌گران گفت‌وگو داشته باشیم، اظهار داشت: هر چند که مطالبی وجود دارد که باید درباره آن صحبت شود اما در یک سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی نتوانستیم با تمام فعالان به گفت‌وگو بنشینیم.

وی با تقدیر از اتاق بازرگانی برای برگزاری چنین مراسمی ادامه داد: برگزاری چنین مراسماتی برای گرامیداشت و تقدیر از انسان‌های زحمتکش و خوشنام که در مسائل اقتصادی و اجتماعی صاحب نام و ماندگار هستند بسیار خوب است و باید از این افراد صنعت تجلیل شود. کسانی که برای اشتغال و آینده کشور فعالیت می‌کنند باید مورد تقدیر قرار بگیرند و از این اقدام اتاق بسیار خوشحالم.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه تفاوت‌های انسان‌های بزرگ در انجام فعالیت‌ها علیرغم موانع است، گفت: هرکدام از ما حتما در فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم با موانعی روبه‌رو هستیم اما تفاوت انسان‌های بزرگ را در این مواقع می‌بینیم که علیرغم موانع، کارهای بزرگ انجام می‌دهند.

وی افزود: باید از کسانی که در این شرایط و در وجود موانع اقدامات بزرگ انجام دادند و می‌دهند یاد کنیم چرا که آنها سرمایه کشور هستند و باید به نسل جوان معرفی شوند و الگو قرار بگیرند.

جهانگیری تاکید کرد: نسل جوان باید احساس کند که با وجود موانع هم می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد همانطور که در گذشته هم افرادی توانستند این اقدامات را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه اگر همواره از مشکلات بگوییم، دلیلی ندارد که جزء افراد بزرگ محسوب شویم، ادامه داد: کسان دیگری هستند که همواره از مشکلات صحبت می‌کنند و مشکل نبوده را بود می‌دانند و بر این اساس دروغ‌سازی می‌کنند و برای دروغ‌های خود تحلیل‌هایی ارائه می‌کنند اما تولیدکننده همواره سازنده است و از دل مشکلات سازندگی بیرون می‌آورد و با سختی‌ها، کارهای نو و ماندگار انجام می‌دهد و می‌گویند که سختی‌ها تمام شدنی است.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه باید از این صنعتگران یاد کنیم که در مشکلات هم سازنده بودند، اظهار داشت: در مقاطعی آمریکایی‌ها می‌خواستند صنعت ایران را زمین‌گیر کنند اما عده‌ای از جمله همین صنعتگران آن را سرپا نگه داشتند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه روزهای خوبی را پیش‌رو می‌بینم، گفت: آینده بسیار خوبی خواهیم داشت و نسل جوان با استفاده از تجربه این افراد ماندگار و کارکشته می‌توانند سختی‌ها را پشت‌سر بگذارند و با این تجربیات با هم سختی‌ها را پشت‌سر می‌گذاریم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir