پمپئو و همسرش قوانین اخلاقی را زیر پا گذاشتند
اداره بازرس کل وزرات خارجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد که مایک پمپئو وزیر خارجه سابق این کشور و همسرش قوانین اخلاقی را زیر پا گذاشته و از کارکنان این وزارتخانه می‌خواستند تا امور شخصی آن‌ها را انجام دهند.

از کارکنان وزارتخانه خواستند تا امور شخصی آنان را انجام دهند

 اداره بازرس کل وزرات خارجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد که مایک پمپئو وزیر خارجه سابق این کشور و همسرش قوانین اخلاقی را زیر پا گذاشته و از کارکنان این وزارتخانه می‌خواستند تا امور شخصی آنها را انجام دهند. حمل وسایل شخصی، برنامه ریزی مراسم غیرمرتبط با فعالیت‌های وزارت خارجه، انجام کارهای شخصی مانند نگهداری از حیوانات خانگی و فرستادن کارت‌های تبریک کریسمس از جمله اموری است که پمپئو و همسرش از منصوبان سیاسی و اداری در وزارت خارجه آمریکا درخواست کرده بودند تا برایشان انجام دهند.

اداره بازرس کل وزرات خارجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد که مایک پمپئو وزیر خارجه سابق این کشور و همسرش قوانین اخلاقی را زیر پا گذاشته و از کارکنان این وزارتخانه می‌خواستند تا امور شخصی آنها را انجام دهند.

بر اساس این گزارش که جمعه شب منتشر شد، پمپئو و همسرش بیش از یکصد بار از کارکنان وزارت خارجه آمریکا خواسته بودند تا کارهای شخصی آنها را انجام دهند.

حمل وسایل شخصی، برنامه ریزی مراسم غیرمرتبط با فعالیت‌های وزارت خارجه، انجام کارهای شخصی مانند نگهداری از حیوانات خانگی و فرستادن کارت‌های تبریک کریسمس از جمله اموری است که پمپئو و همسرش از منصوبان سیاسی و اداری در وزارت خارجه آمریکا درخواست کرده بودند تا برایشان انجام دهند.

بر اساس این گزارش، سوزان پمپئو همسر وزیر خارجه سابق ۲ بار از یکی از مشاوران وزارتخانه خواسته بود تا وقت سالن آرایش برایش بگیرد.

همچنین معاون وزارتخانه به پسر پمپئو کمک کرده بود تا از تخفیف گرفتن اتاق در یک هتل بهره مند شود.

پمپئو در دوره وزارتش روابط متشنجی با بازپرس کل وزارت خارجه داشت و دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق بنا به پیشنهاد پمپئو بازپرس کل را اخراج کرد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir