ربیعی : بغض جهانگیری به خاطر فشارها بود
سخنگوی دولت به سوالی در خصوص بغض جهانگیری در روز ثبت‌نام انتخابات واکنش نشان داد.

دولت در انتخابات ریاست جمهوری نماینده‌ای ندارد


ربیعی درباره بغض اسحاق جهانگیری در روز ثبت نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: این بغض به خاطر حجم فشارهایی بوده که به دولت وارد شده است. من کاری به سوال شما در مورد بغض آقای جهانگیری ندارم اما باور دارم، وقتی شاهد تحمیل این همه فشار بر جامعه بودم و در عین حال ضمن آنکه نمی‌شد علتها را بیان کرد و انواع تهمت‌ها و قضاوتهای نارواها نیز شنیده می‌شد ناخودآگاه بغض به سراغ هر کس می‌آید.

سخنگوی دولت در خصوص نامزدی معاون اول رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری و اینکه آیا ایشان با توجه به اینکه ممکن است در ایام تبلیغات وارد فضای مبارزات انتخاباتی شوند از سمت خود استعفا خواهند داد یا خیر؟ گفت: مجددا تاکید می‌کنم ثبت‌نام اعضای دولت در انتخابات تصمیم تشکیلاتی نبوده و هر کدام از این افراد با عنوان یک خواست شخصی وارد عرصه انتخابات شدند. و یقین دارم برای ثبت نام با هم هماهنگ نبوده اند و از اقدام هم مطلع نبوده‌اند.

وی افزود: همانطور که گفتم اولویت دولت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که این امر را به مصلحت و منافع ملی نزدیک می داند.
مردم بدانند اگر مایل به ایجاد هر نوع تحولی که در ذهن دارند، هستند باید صندوق های رای را برای این تغییرخواهی ها پاس بدارند. امیدواریم همه سلایق آنچنان حضوری در انتخابات داشته باشند که مردم تجلی دیدگاهها، امال، آرزوها و رویاهای خود را در این زمینه بیابند .

سخنگوی دولت ادامه داد: در مورد آقای جهانگیری، ایشان شخصیتی روشن و مشی مستقلی دارد و در مورد استعفا و عدم استعفا وی قوانین انتخابات حاکم می باشد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com