تبلیغات انتخاباتی سعید محمد به نفع رئیسی
فعال سیاسی با بیان اینکه شاهد بی عملی، بدعملی، دیرعملی و عدم توجه مسئولان در کشور به مشکلات هستیم، گفت: داشتن نگاه لیبرالی بین دولتمردان اصلی ترین مشکل در کشور است.

ساخت یک میلیون مسکن در سال غیرممکن نیست



سعید محمد شامگاه چهارشنبه در جمع حامیان ابراهیم رئیسی در تبریز گفت: آذربایجان همواره پیش رونده و پیش برنده است ولی از ظرفیت‌های سرشار در آذربایجان استفاده نشده است.

وی سپس ادامه داد: آذربایجان شرقی مرکز دیپلماسی فرهنگی با کشورهای همسایه است و می‌تواند تأثیر شگرف داشته باشد، ظرفیت‌های بسیاری مانند کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات اشتغال در این استان را حل کند ولی متأسفانه مردم و کشاورزان مشکلاتی دارند و هیچ کسی نیست که به داد آنها برسد.

محمد افزود: این مردم مشکلات را بارها و بارها به مسئولان گوش زد کرده‌اند ولی آنها اقدامی نکرده‌اند. کشور ما مشکل بی عملی، بد عملی، دیر عملی و عدم توجه مسئولان دارد و نگاه لیبرالی وجود دارد. در استان معادن سرشار وجود دارد ولی استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

وی افزود: مردم نباید اجازه دهند عده‌ای با شعارهای فریبنده زمامدار شوند و بر مشکلات بیفزایند.

محمد ادامه داد: گفتمان دولت جوان انقلابی را رایج دادیم. جوان‌گرایی فقط در سن و سال نیست و همه‌جا باید اتفاق رخ دهد. افراد انقلابی باید مطالبه‌گر این تحول باشند. تشکل جوان انقلابی را در اختیار جبهه انقلاب قرار داده‌ایم و پشت نامزد اصلح آمدیم و از آیت‌الله رئیسی اعلام حمایت کردیم.

این فعال سیاسی گفت: ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی شدنی است. این را بنده می‌گویم که ابر پروژه‌ها را اجرا کرده‌ام و با قاطعیت می‌گویم ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال غیرممکن نیست. در فراخوان فریب مردم را به بورس دعوت و جیب مردم را زدند. ارزش پول مردم را از بین بردند و پاسخگو نیستند.

وی گفت: برای نجات بورس برنامه داریم. سهام خرد مردم را دولت می‌خرد تا ضرر نکنند، بورس را بیمه و تالار بزرگ آن را راه‌اندازی می‌کند. تعامل با دنیا را رها نمی‌کنیم. بین شرق و غرب توازن ایجاد و ارتباط با همسایگان را افزایش می‌دهیم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com