قاضی‌ زاده: مردم باید از مزایای برجام بهره ببرند
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ کسی به جز بودن در کنار مردم نمیتواند دغدغه‌های آن‌ها را درک کند. لازمه یک مدیر همراهی با مردم است. امیرالمونین(ع) می فرماید باید روزی دوبار برای دیدن مردم از دارالخلافه خارج شوید

صحبت های قاضی زاده هاشمی قبل از شرکت در آخرینمناظره انتخاباتی

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای شرکت در آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: من اول لازم است از مردم ایران تشکر کنم که بعد از مناظره نخست به من و ستاد من مراجعه کردند و مورد لطف قرار گرفتم که خداوند را شاکرم.

وی در پاسخ به این سوال که برای درک دغدغه مردم به میان آن ها می روید یا به گزارش‌ها اکتفا می‌کنید، گفت: کسی به جز بودن در کنار مردم نمیتواند دغدغه‌های آن‌ها را درک کند. لازمه یک مدیر همراهی با مردم است. امیرالمونین(ع) می فرماید باید روزی دوبار برای دیدن مردم از دارالخلافه خارج شوید.

وی افزود: پیش از این برخی دوستان پرسیدند موضع شما در مورد مذاکرات و برجام چیست؛ باید بگویم هر دولتی سر کار بیاید متعهد به قراردادهای بین المللی است اما ما می خواهیم مردم از مزایای برجام استفاده کنند. کار آمریکایی ها کش دادن مذاکرات است تا دست بالا را داشته باشند و جواب این ها اقتدار است. دست ما پر است و ما چرخه زمان را به نفع مردم ایران تغییر خواهیم داد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir