پاسخ رئیس‌ جمهور به منتقدان سفرهای استانی
رئیس جمهور با بیان اینکه برخی می‌گویند سفرهای استانی ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد، گفت: اگر من به استان‌ها نیایم و کارخانه‌ای که ۱۳ سال معطل بوده و به این کارخانه سر نزنم چگونه راه بیفتد؟ مدیر در میدان باید کار را انجام دهد اینکه در اتاق پشت میز بنشینید نمی‌شود باید در میدان آمد

پاسخ رئیس‌جمهور به منتقدان سفرهای استانی دولت

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری عصر پنج‌شنبه ٢٢ مهرماه در دیدار با جمعی از مردم فارس که در محل مصلی نماز جمعه شیراز برگزار شد، بیان کرد:

برخی می‌گویند سفرهای استانی ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد، گفت: اگر من به استان‌ها نیایم و کارخانه‌ای که ۱۳ سال معطل بوده و به این کارخانه سر نزنم چگونه راه بیفتد؟ مدیر در میدان باید کار را انجام دهد اینکه در اتاق پشت میز بنشینید نمی‌شود باید در میدان آمد.

رئیس جمهور با بیان اینکه به میزان اعتبارات قول و وعده می‌دهیم اما باید مشکل مردم حل شود، گفت: بسیاری از مسائل با مبالغ اندک حل می‌شود و ما هم رفع مشکلات را در حضور میان مردم می‌دانیم.

او افزود: مشکلات فارس را قبل از این سفر بررسی کردیم و اعتبارات مورد نیاز مشخص شده و بعد اینها مصوب شده که در جلسه شورای اداری قطعی می‌شود.

رئیس جمهور ادامه داد: بیش از ۱۰۰ طرح متناسب با اعتبارات موجود مصوب شده که اگر محقق شود بخش اعظم مشکلات مردم استان حل می‌شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir