خاتمی : برخی به دنبال تکرار حوادث آبان ماه بودند
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران مقتدر نیروهای مسلح با اقتدار و قوی را در منطقه دارد گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به بن‌بست نخواهد رسید.

کشورهای همسایه بدانند با ایران ضعیف زمان شاه مواجه نیستند


سیداحمد خاتمی:

* دشمن در عرصه داخلی امید مردم را هدف قرار داده تا مردم ناامید شوند به طوری که بعضی اوقات در فضای مجازی برخی ناامیدانه می‌گویند چیزی فرق نکرده و نظام در شیب سقوط است در حالیکه افرادی از جمله بوش، ریگان و غیره بر سقوط قطعی نظام تاکید می‌کردند مردند اما نظام اسلامی سرافراز است‌.

 * اوایل انقلاب کسانی می‌گفتند نظام به بن بست رسیده اما امام فرمود شما به بن بست رسیدید زیرا نظام اسلامی بن بست ندارد و حداقل 3 بار مقام معظم رهبری فرمودند من آینده را به مراتب روشن‌تر از گذشته می‌دانم که این سخنان برای مسئولانی که با رای یا انتصاب سرکار آمدند دلگرم‌کننده است و پرشور و نشاط در صحنه هستند و گره‌ها را باز می‌کنند.

* امروز رئیس جمهور در میدان است به طوری که با بروز مشکل از وزارت نفت و جایگاه‌های پمپ بنزین بازدید می‌کند و این کار ستودنی است همچنین رییس قوه قضائیه از تهران گزارش نمی‌گیرد بلکه با سفر به اهواز زندان‌ها را بررسی می‌کند تا مظلومی در زندان نماند بنابراین همه این اقدامات امیدآفرین است.

* نمایندگان مجلس مدام در حال بررسی طرح و لایحه هستند و پرکار و بانشاط کار می‌کنند این تشکیلات مدیریت با این شکل مایه امید است و پیام مردم به مسئولان این است که مشکلات و گره‌ها با مدیریت جهادی و انقلابی باز می‌شود و تنها با پشت میزنشینی نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، با وجود مدیران کلان پرکار از جمله رییس جمهور و روسای قوا، آینده روشن است و با فرهنگ "ما می‌توانیم" همه گره‌ها باز می‌شود درحالیکه دشمنان این نقطه امید را هدف قرار دادند و ما باید در در القای یاس دشمن مراقب باشیم.

* در موضوع بنزین دو نظریه وجود دارد که یک نظر معتقد است یک کشور خارجی مقصر بوده و دیگری بر اینکه برخی مسئولان گفتند شیاطین داخلی در حک کردن مقصر بودند به ویژه اینکه با تکرار اغتشاشات آبان ماه می‌خواستند بر اغتشاشات دامن بزنند و با دروغ گران شدن قیمت بنزین جرقه آتش در کشور را روشن کنند اما در این کار ناکام ماندند که علت آن تدبیر مسئولان و صداوسیما بود، مردم و مسئولان در برابر یکدیگر مسئولیت دارند.

* دومین توطئه دشمن علیه ایران در عرصه خارجی تحریک همسایگان علیه ایران است به طوری که رژیم صهیونیستی در آذربایجان نفوذ کردند گرچه مدام مسئولان این کشور می‌گویند این طور نیست اما دروغ است و رژیم صهیونیستی بر مناطق شوری سابق جولان می‌دهد همچنین بحرین و امارات عربی روابط خود را با این رژیم جعلی عالی می‌کنند که این دشمنی با ایران اسلامی است.

* ایران مقتدرترین ارتش و نیروهای مسلح را در منطقه دارد و مقتدر است به طوری که دست رو دست نگذاشته که عده‌ای هر روز توطئه علیه کشور داشته باشند، ایران از منافع خود با تمام وجود حمایت می‌کند و توان و قدرت این کار را دارد و کشورهای همسایه باید بدانند با ایران ضعیف زمان شاه مواجه نیستند بلکه با ایران مقتدری رو به رو هستند که بخشی را در مانورهای نظامی مختلف از جمله موشک‌ها دیدند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir