جزئیات جدید از پشت پرده ترور شهید صیاد خدایی
سردار شکارچی گفت: ابعاد ترور شهید خدایی در دست بررسی است و نتیجه اعلام می‌شود و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

شرارت‌ها ادامه پیدا کند پاسخ ما قوی‌تر خواهد بود


سردار شکارچی آمریکا و رژیم صهیونیستی را کانون برنامه‌ریزی و انجام ترور دانست و گفت: ابعاد ترور شهید خدایی در دست بررسی است و نتیجه اعلام می‌شود.

 سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه ایران قربانی ترور است و حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان از سوی دشمنان ترور شدند، گفت: ترور روز گذشته در تهران نشان می‌دهد ادعایی که آمریکایی‌ها و متحدان آنها در خصوص حقوق بشر دارند، کذب است؛ ابعاد این ترور در دست بررسی است و نیرو‌های امنیتی کشور این موضوع را دنبال می‌کنند؛ نتیجه بررسی‌ها هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

سردار شکارچی همچنین در خصوص حمله موشکی ایران به مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق و بیانیه سپاه مبنی بر پاسخ شدید ایران به اقدامات اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی این را تجربه کرده که هرگاه مواجهه مستقیم با ما داشته باشد، بدون اینکه چیزی را پنهان کنیم، خیلی شفاف اعلام می‌کنیم.

عصر دیروز مدافع سرافراز حرم "سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی" در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در تهران ترور شد و به شهادت رسید.

این حمله با واکنش‌هایی از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز رویرو شد به نحوی که شبکه خبری «نیوز وان» رژیم صهیونیستی، با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی، از اعلام حالت آماده‌باش در سفارت خانه‌های این رژیم در جهان خبر داد.

در واکنش به حادثه تروریستی عصر روز گذشته که منجر به شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی شد، یک مقام ایرانی به الجزیره گفت: «ترور سرهنگ پاسدار صیاد خدایی، عبور از خطوط قرمز است که موجب تغییرات اساسی در معادله درگیری می‌شود. گروهی که مسئولیت ترور این شهید را به عهده دارد، بهای سنگینی خواهد پرداخت.»



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: snn.ir