اقدام جدید ایران درباره عوامل شبکه اینترنشنال
حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR، گفت:‌ بی‌شک بزرگترین «عملیات تأثیر» روی کشوری در جهان برای بی‌ثبات‌سازی و اغتشاش، از طریق عملیات ترکیبی، همانی بود که در حول اغتشاشات و در دوره پسا اغتشاشات از سوی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و سعودی صورت گرفت.

اینترنشنال سازمان تروریستی و هر نوع ارتباط با آن تهدید امنیت ملی است



وی افزود: در حوادث اخیر، دست رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر بود؛ در تبلیغات دست انگلیس و در هزینه‌کردن دست رژیم سعودی واضح‌تر بود؛ کل حمایت مالی نمایش منحط برلین در حوزه تبلیغات، فضاسازی، اجاره تجهیزات برای تصویربرداری و ارائه تسهیلات برای حضور خبرنگاران و غذاهای توزیع شده و... با هزینه سعودی صورت گرفت.

وزیر اطلاعات تصریح کرد:‌ ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود، ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام خطیب تأکید کرد: شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران به‌ عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت و من‌ بعد، هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی به‌ عنوان ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.ir