اسرائیل: آماده حمله به ایران شده ایم
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران ادعا کرد که تل آویو برنامه‌های لازم برای حمله به ایران را آماده کرده است.

دستور حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران صادر می‌شود؟



«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این رژیم توانایی حمله به ایران را دارد، اما مقامات آن باید قبل از انجام این اقدام، به دقت طرح آن را بررسی کنند.

طبق گزارش روزنامه جروزالم پست، گانتس بدون اشاره به ناتوانی های این رژیم در کنترل حملات سایبری ادعا کرد: اسرائیل توانایی انجام اقداماتی در ایران را دارد. ما این آمادگی و توانایی را داریم و برنامه‌های مورد نیاز را آماده کرده‌ایم. با این حال، باید ابتدا آماده شویم و سپس قبل از اقدام، این برنامه‌ها را با دقت مطالعه کنیم.

جروزالم پست همچنین در گزارش خود به اظهارات تساحی هنجی نماینده کنست عضو حزب لیکود، اشاره کرده است که هفته گذشته ادعا کرده بود بنیامین نتانیاهو، رهبر این حزب که پس از بازگشت به قدرت، نخست وزیر خواهد شد، «ممکن است دستور یک حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران در صورت عدم دستیابی به توافق هسته‌ای و ناتوانی آمریکا در انجام اقدام علیه آن را صادر کند».

این روزنامه به نقل از گانتس مدعی شده است که نتانیاهو در گذشته و هنگام نخست وزیری نزدیک بود سناریوی حمله به ایران را اجرا کند، اما در نهایت از این تصمیم عقب نشینی کرد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir