یک مقام سپاه: نظام برنده حوادث اخیر بود
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به دروغ‌پردازی دشمنان و معاندین بر علیه جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان در حوادث اخیر شکست خوردند و جمهوری اسلامی پیروز میدان شد.

دشمن مطمئن باشد توطئه‌هایش خنثی خواهد شد



سردار علی ملک شاهکویی امروز یکشنبه ۲۷ آذر در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم استان گلستان و شهرستان گرگان با افتخار میزبان شهدایی شدند که پس از سالیان سال به شهر و وطن بازگشتند؛ گرچه پدران و مادران شهدای خوشنام مشخص نیست اما مردم گلستان پدران، مادران، خواهران و برادران این عزیزان هستند.

وی با بیان اینکه شهدایی که امروز مهمان گلستان شدند از شهدای عملیات کربلای چهار و کربلای پنج هستند که در شلمچه به شهادت رسیدند، افزود: این دو شهید گمنام در آستانه سالروز عملیات کربلای چهار و کربلای پنج به استان گلستان آمدند و مهم‌ترین پیام آن‌ها این است که راه و رسم شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان، بصیرت و به موقع عمل کردن را از مهم‌ترین پیام شهدا دانست و متذکر شد: در دوران دفاع مقدس نیز همانند این روزها دروغ پراکنی و جوسازی‌های دشمنان و معاندین بر علیه دفاع مقدس وجود داشت و با سم پاشی و دروغ‌های مکرر به ملت ایران توصیه می‌کردند فرزندان خود را به جبهه‌ها نفرستند اما مردم به حرف آن‌ها گوش نمی‌دادند.

ملک شاهکویی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس بدون توجه به جوسازی دشمنان و معاندین از ناموس، حیثیت و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، تأکید کرد: امروز نیز دشمن با جوسازی و دروغ پردازی می‌خواهد دل مردم را خالی کند و امیدها را از جامعه سلب کند، در حوادث اخیر هم دشمنان شکست خوردند و جمهوری اسلامی پیروز میدان شد.

وی ولایتمداری را مهم‌ترین پیام شهدا دانست و یادآور شد: نباید رهبرمان را تنها بگذاریم، در دوران دفاع مقدس جوانان غیرتمند انقلاب اسلامی در رکاب امام راحل جنگیدند و هیچ گاه امام خود را تنها نگذاشتند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تأکید کرد: خوشبختانه مردم ایران به ویژه جوانان در طول ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به تمامی تدابیر و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل می‌کنند، دشمن مطمئن باشد در این برهه از انقلاب اسلامی نیز نمی‌تواند کاری انجام دهد و توطئه‌هایش خنثی خواهد شد.




گردآوری: گرروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com