نظر جدید خاتمی درباره ناآرامی ها و سرنگونی نظام
خاتمی با تاکید بر این نکته که هیچ گاه نور الهی خاموش نمی‌شود، گفت: قصد اصلی دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور سرنگونی نظام بود که آن را در فراخوان‌های خود آشکارا بیان می‌کردند.

 در اغتشاشات برای اولین بار به ولایت، توهین شد / عمامه‌پرانی، دین‌پرانی است

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت ۹ دی و سومین روز تشییع شهدای گمنام که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران حضور داشتند، اظهار داشت: در اغتشاشات برای اولین بار به ولایت توهین شد که در واقع انجام این کار، توهین به دین و جانشین امام زمان (عج) است.

وی با تاکید بر این نکته که هیچ گاه نور الهی خاموش نمی‌شود، افزود: قصد اصلی دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور سرنگونی نظام بود که آن را در فراخوان‌های خود آشکارا بیان می‌کردند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که دولت سیزدهم باید وضعیت معیشت مردم را سامان دهد، تصریح کرد: هیچ تردیدی نکنید که هرچند بخشی از گرانی‌ها بر اثر سو تدبیر و سو برنامه‌ریزی است اما بخشی از آن نتیجه برنامه‌ریزی های دشمن است.

آیت الله خاتمی با بیان این که ۸۰ درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند، گفت: تنها ۲۰ درصد مردم پشت پا به مقدسات می‌زنند.

به گفته وی دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی بی حجابی را در کشور ترویج کند اما باید بدانند که اگر رضا خان توانست حجاب را به طور کلی از بین ببرد، رضا خان زده‌ها هم خواهند توانست که این کار را انجام دهند.

وی با تاکید بر این که دشمن در جنگ رسانه‌ای خود بر علیه ملت ایران شکست خورد، گفت: تا وقتی که یک ایرانی در این کشور باشد، نخواهد گذاشت که یک وجب از خاک ایران از دست برود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا به مسئولان کشورهای جهان می‌گفت: " سه ماه دیگر نظام ایران سقوط خواهد کرد" اما این سه ماه‌ها گذشت و امروز خبری از ترامپ نیست.

آیت الله خاتمی افزود: کسانی که عمامه پرانی کردند، نشان دادند که قصد نابودی دین را دارند زیرا عمامه نماد دین است و عمامه پرانی در واقع دین پرانی است.

وی عنوان داشت: درخت انقلاب شجره طیبه‌ای است که با انجام این کارها حتی برگ‌هایش تکان نمی‌خورند چه رسد به این که درخت تنومند انقلاب را بتوانند از بین ببرند.

وی افزود: دیکتاتورها در پوشش دموکراسی و دفاع از حقوق زن و آزادی می‌خواهند به اهداف خود برسند و قصد آمریکا از آزادی زن، بردگی زن است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: هیچ توطئه‌ای به عمق توطئه اغتشاشات اخیر نبود زیرا در آن تجاهر به مخالفت با دین، تجاهر به توهین به رهبری و تجاهر به براندازی نظام می‌شد اما دشمن باید بداند که اسلامیت و ملیت در این کشور جا افتاده است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: فرماندهان جنگ تحمیلی گفتند که هشت ماه فتنه از هشت سال جنگ تحمیلی سخت‌تر گذشت و اگر مردم به میدان نمی‌آمدند این فتنه جمع نمی‌شد.

به گفته وی مردم توطئه علیه ولایت را به خوبی تشخیص دادند و به خیابان آمدند تا با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند که از آن زمان تا کنون که ۱۴ سال می‌گذرد، این میثاق باقی مانده است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir