چگونگی شناسایی لیدرها توسط پلیس
سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: اخیراً پهپادها برای شناسایی بکارگیری شده و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس تهران: اخیراً از پهپاد برای شناسایی استفاده کرده‌ایم


فرمانده انتظامی پایتخت عملکرد سازمان اطلاعات پلیس تهران را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در معرفی «سازمان اطلاعات پلیس تهران» که در دو سه هفته اخیر با اخبار دستگیری لیدرهای اغتشاشات مطرح و بر سر زبان‌ها افتاده است گفت: سازمان اطلاعات پلیس تهران از جمله مجموعه‌هایی است که مأمورانش از استعداد و توانمندی بسیار بالا و خوبی برخوردار بوده و در طول اغتشاشات تعداد زیادی از عناصر اصلی و لیدرها را شناسایی و دستگیر کرده اند.

وی به پرونده شناسایی و دستگیری عوامل شهادت آرمان علی‌وردی اشاره و تصریح کرد: ۳۳ نفر از عواملی که آرمان عزیز را به شهادت رساندند توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند که برای ۱۳ نفر از آن‌ها پرونده قضایی در جریان است. وی افزود: در این پرونده پلیس یک نفر خانم و مابقی را که آقایان بودند با اشراف و رصد اطلاعاتی شناسایی، بازداشت و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که سازمان اطلاعات پلیس تهران عناصر و لیدرهای اغتشاشات را شناسایی و دستگیر کرده است اعلام کرد: «این روند ادامه خواهد داشت و اینطور نیست که ما موضوع را رها کرده باشیم».

رئیس پلیس تهران با تاکید دوباره بر این مطلب که روند دستگیری لیدرها و اغتشاشگران با جدیت ادامه دارد به کسانی که باز این روند را دنبال کرده و امر بر معاندان هستند هشدار داد که با قدرت با آن‌ها برخورد می‌شود.

سردار رحیمی از به کارگیری پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: اخیراً پهپادها برای شناسایی بکارگیری شده و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com