بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اگر اروپایی ها همان طوری که به سازمان مجاهدین خلق اجازه دادند که در جلسات علنی و غیرعلنی اتحادیه اروپا شرکت کنند، فرصتی در اختیار تشکل‌های مردم نهاد ایران می‌دادند تا در آنجا جنایات گروه‌های تروریستی را به تصویر بکشند، دیگر اجازه نمی‌دادند سازمان مجاهدین خلق به کنگره آنها راه پیدا کند

امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است

محمدحسن آصفری ضمن محکومیت اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، بیان کرد: این اقدام اروپا پوست خربزه ای است که سازمان منافقین زیر پای کشورهای اروپایی گذاشته است؛ اروپایی ها بدون مطالعه و در یک اقدام احساسی این مصوبه را به تصویب رسانده است. اگر اروپایی ها سری به بهشت زهرای تهران بزنند شاهد جنایاتی که سازمان مجاهدین خلق انجام داده است خواهند بود، بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ما در اقدامات تروریستی این منافقان به شهادت رسیده اند. اگر اروپایی ها در این زمینه تحقیق می کردند هیچ گاه گول این منافقان را نمی خوردند.

اتحادیه اروپا باید بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای سخت کنار مردم است

وی در ادامه اظهار کرد: اتحادیه اروپا باید بداند که رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس دیوان عالی کشور و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و تعداد بی شماری از مردم توسط سازمان مجاهدین خلق که امروز در لابی های اتحادیه اروپا و کنگره آمریکا گشته اند تا آنها دست به چنین اقدامی بزنند، ترور شده اند. اگر اروپایی ها همان طوری که به سازمان مجاهدین خلق اجازه دادند که در جلسات علنی و غیرعلنی اتحادیه اروپا شرکت کنند، یک فرصت یک روزه هم در اختیار تشکل های مردم نهاد ایران می دادند تا در آنجا جنایات گروه های تروریستی را به تصویر بکشند، دیگر اجازه نمی دادند سازمان مجاهدین خلق به کنگره آنها راه پیدا کند.

این عضو کمیسیون امور داخلی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید متوجه باشد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز از سوی آنها تروریست نامیده شده است، تعداد زیادی شهید داده است که تعدادی از آنها با شکنجه ها و به بدترین شکل توسط سازمان مجاهدین خلق به شهادت رسیده اند. کنگره اروپا باید بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکلی است که در سیل، زلزله و روزهای سخت با کمک های انسان دوستانه به داد مردم رسیده است و اگر ایران امروز با افتخار اعلام می‌کند که فلج اطفال را ریشه کن کرده است با همت سپاه پاسداران بوده است.

مجلس محدودیت تردد کشتی های تجاری اروپا از تنگه هرمز را دنبال می کند

وی در ادامه با بیان اینکه اینگونه اقدامات اروپا غیر از اینکه برای آنها در بین ملت ایران بدبینی ایجاد می کند و باعث ناامیدی ملت ها می شود خروجی دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: قطعا ما هم ساکت نخواهیم نشست؛ امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است. اگر قرار باشد اروپایی ها با نیروهای مسلح و نیروهای رسمی ما اینگونه برخورد کنند ما هم گزینه های دیگری را روی میز خواهیم گذاشت از جمله محدود کردن تردد کشتی های تجاری اروپا در تنگه هرمز در قالب طرح فوریتی در مجلس دنبال خواهد شد.

آصفری در پایان تاکید کرد: بهتر است اروپایی ها تا دیر نشده از این تصمیم برگشته و بیش از این آب را برای خود گل آلود نکنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir