خطیب اردبیل: خرید کالای غیرضروری گناه کبیره است!
به عقیده خطیب نماز جمعه اردبیل، خرید کالا بدون نیاز قطعاً گناه کبیره و قطعاً خیانت به انسان ها و خیانت به ملت و کشور است.

خرید کالای غیرضروری گناه کبیره و خیانت به کشور است!


به گفته خطیب نماز جمعه اردبیل امروز اقدام به خرید کالا بدون نیاز که موجب تعذیب و رنج و زحمت دیگران شود قطعاً گناه کبیره و قطعاً خیانت به انسان ها و خیانت به ملت و کشور است و تبعات آن متوجه خائنین نیز خواهد شد.

 سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل برگزار شد، گفت:

عاملی گفت:  از ملت بزرگ مخصوصاً از کسبه محترم می‌خواهیم توجه کنند که تعیین شعار تکلیف ملی و شرعی برای همه درست می کند هر تاجر یا کاسبی که می‌خواهد اجناس خود را به قیمت سابق عرضه کند و شریک جنایت نباشد فوراً سایر کسبه تمام اجناس او را با نیت سود بیشتر خریداری می کنند.

او گفت: امروز اقدام به خرید کالا بدون نیاز که موجب تعذیب و رنج و زحمت دیگران شود قطعاً گناه کبیره و قطعاً خیانت به انسان ها و خیانت به ملت و کشور است و تبعات آن متوجه خائنین نیز خواهد شد همه توجه کامل کنند چه دولتیان و چه ملت بزرگ که تنها امید دشمن خون خوار و خون ریز فقط و فقط استمرار تورم دو رقمی است.

وی گفت: من همیشه گفته ام که ما نباید سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست بدهیم و ثوق ملی، عرق ملی احساس‌های جمعی سرمایه های بسیار بزرگ ملت ما است من از تجار، کسبه و تولیدکنندگان می‌خواهم دولت را در این باب تنها نگذارند عرق ملی اگر این جا به مدد کشور و ملت نیاید پس کجا باید نقش ایفا کند؟




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir