نتانیاهو: نمی گذاریم ایران ما را خفه کند
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه برای افزایش امنیت در اراضی اشغالی فلسطین قصد اجرای طرحی جدید را دارد، مدعی شد که این رژیم به ایران اجازه خفه کردنش را نخواهد داد.

اقدام خواهیم کرد؛ قصد اجرای طرحی جدید را داریم!

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه)، در جلسه هیأت وزیران این رژیم اظهارات ضدایرانی خود را تکرار کرد.

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی «معاریو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «به ایران اجازه نخواهیم داد ما را با تروریسم از اطراف، خفه کند. ما علیه تجاوزات آن‌ها و علیه شاخه‌ها و بازوهای این کشور در منطقه اقدام خواهیم کرد.»

بنیامین نتانیاهو در بخش دیگری نیز خبر داد که این رژیم قصد ایجاد گروهی تحت عنوان «گارد ملی» را دارد که وظیفه آن حفاظت از شهرک‌نشینان در مناطق عربی خواهد بود.

این اظهارات پس تشدید عملیات‌های شهادت‌طلبانه در اراضی اشغالی فلسطین بیان شده است. اراضی اشغالی فلسطین در ماه‌های گذشته و بخصوص به دنبال تشدید اقدامات ضدفلسطینی رژیم صهیونیستی شاهد ده‌ها عملیات استشهادی بوده است.

نتانیاهو همچنین به طرح جنجالی اصلاحات قضایی در این رژیم اشاره کرد و گفت: «من ایمان دارم که می‌توان به یک راهکار دست یافت که همه را راضی کند.»




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com