جنجال جدید مولوی عبدالحمید در نماز جمعه
پس از اعتراضات سال گذشته، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی کوشید طی هفته‌های گذشته از تریبون نماز جمعه مسجد مکی به طرح موضوعات متنوع بپردازد.

ماجرای خیانت رئیس سابق فدراسیون بوکس و پناهندگی سیاسی او


زاهدان نوشت: پس از اعتراضات سال گذشته، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی کوشید طی هفته‌های گذشته از تریبون نماز جمعه مسجد مکی به طرح موضوعات متنوع بپردازد.

طرح حمایت از بهائیان، آشتی با اسرائیل، برگزاری رفراندوم با دخالت خارجی ها، اعلام زودهنگام عید فطر در منطقه بلوچستان با ادعای چشم‌های قوی‌تر از تلسکوپ، انتقاد از اعدام قاچاقچیان خطرناک مواد مخدر، سکوت در برابر ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش از جمله مواضع و محورهایی بود که دست رسانه‌های ضدانقلاب را در روزهای جمعه پر می‌کرد.

اما نکته جالب توجه، به سخنرانی روز گذشته آقای اسماعیل‌زهی برمی‌گردد؛ آنجا که وی از «انتخابات آزاد» (نفی هرگونه نظارت بر کاندیداها) سخن گفته و مدعی شده است که در انتخابات ایران، انسان‌های شایسته و سالم نمی‌توانند روی کار بیایند.

مسأله‌ای که شاید مشاوران مولوی عبدالحمید به او یادآور نشدند، ماجرای خیانت رئیس سابق فدراسیون بوکس و پناهندگی سیاسی او به بیگانگان است؛ بسیاری از رسانه ها گزارش داده بودند که ثوری از منسوبان به مولوی عبدالحمید بوده است و با کارسازی های او به ریاست فدراسیون بوکس رسید.

آقای اسماعیل زهی در حمایت از انتصاب این فرد گفته بود که او «صادقانه و سالم» خدمت می‌کند. مولوی عبدالحمید تاکنون درباره خیانت ثوری سخنی نگفته است.

از طرفی دیگر مولوی عبدالحمید نباید در انتقاد، غیرمنصفانه عمل کند؛ چرا که هر نقدی به انتخابات در جمهوری اسلامی هم داشته باشد، اما به عنوان اولین نظام دینی در منطقه که حق رأی او را به رسمیت شمرده، همین جمهوری اسلامی بوده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir