مجتبی ثمره‌هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران بااشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری با بیان این که ایشان دو خطا از معترضین را بیان کردند ادامه داد ..
 
به گزارش ایسنا، دستیار ارشد رییس‌جمهور بر مشخص شدن خط معترضین از عوامل ضد انقلاب تاکید کرد.
مجتبی ثمره‌هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران بااشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری با بیان این که " ایشان دو خطا از معترضین را بیان کردند" ادامه داد: مقام معظم رهبری اظهار داشتند که خطای اول معترضین این بود که بالاتر از مردم نشسته‌اند و بالاتر از مردم می‌دانند و شاید به این مفهوم باشد که به رای مردم احترام نگذاشتند و می خواستند بالاتر از مردم تصمیم بگیرند.
خطای دوم آن‌ها نیز این بود که دل به دشمنان ملت بسته‌اند و اگر قرار باشد که خطای آن‌ها رفع شود، باید به رای مردم احترام بگذارند، احترام به قانون اساسی و احترام به ارکان نظام که مبتنی بر نظر و دیدگاه مردم و اسلام شکل پیدا کرده است.
وی ادامه داد: آن‌ها از طرف دیگر باید خط خود را با ضد انقلابیون و عوامل خارجی ـ که از برخی از اتفاقات و ناامنی‌ها در کشور حمایت کرده‌اند ـ مشخص کنند. معترضین باید مشخص کنند با ارکان نظام چه نسبتی دارند و دوم این‌که نسبت خود و موضع خود را نسبت به ضد انقلابیون که موضع‌گیری‌هایی علیه انقلاب انجام می‌دهند، مشخص کنند و اگر این اتفاق بیفتد حد زیادی از ایضاح انجام و صورت می‌گیرد.
 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:isna.ir