تاكیدات چهره‌های برجسته نظام مبنی بر ایجاد وحدت می‌توان قوای سه‌گانه، نگرانی روزنامه «واشنگتن پست» را به همراه داشت.


به گزارش خبرگزاری فارس، پس از تصریح و تاكید رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت قوای سه گانه ،برخی شخصیت های برجسته نظام و عرصه سیاسی كشور نیز به اظهاراتی در این زمینه پرداختند.

در همین رابطه چند شب پیش آیت الله مهدوی كنی در برنامه ای تحت عنوان كیمیا كه از شبكه سوم سیما پخش شد ، برمحور وحدت بین سران قوا تاكید كرد و تصریح كرده بودند كه " برای باقی ماندن یك اثر باید همه با هم حركت كنیم و با هم باشیم ".

در همین رابطه شنیده شده است كه خبرنگار روزنامه "واشنگتن پست " طی تماسی با تهیه كننده این برنامه از علت اظهارات آیت الله مهدوی كنی سوال كرده است.

این خبرنگار در سوالات مختلفی دلیل ورود آیت الله مهدوی كنی به این موضوع،چرایی اظهار نظر ایشان در این شرایط ،دلیل پرداختن به این موضوع خاص،پرسش از پیش بینی آیت الله مهدوی كنی از شرایط سیاسی كشور و...را مورد پرسش قرار داده است.

گفتنی است، نگرانی واشنگتن از تاكید چهره های سیاسی كشور منی بر وحدت در حالی صورت می پذیرد كه غرب با همكاری عوامل داخلی خود بسته ای با سیاست های مختلف را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تدارك دیده است كه ازجمله آن ها می توان به ایجاداختلاف میان مسئولین بویژه قوای سه گانه و سران آن اشاره كرد.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com