قنبری با درخواست از هیات رئیسه مبنی بر اینکه بگذارید مجلس تصمیم بگیرد، ادامه داد: نمی‌دانم چه شده دولتی که با شعار «ما می‌توانیم» آمده، اخیرا مدام می گوید من نمی‌توانم!...
 
 
 
 داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اقلیت طی تذکری خطاب به نایب رئیس مجلس گفت: مذاکرات دولت و مجلس برای استرداد لایحه برنامه پنجم، در کجای آیین نامه داخلی مجلس آمده است و چرا کدخدامنشانه دارید مسائل را پیگیری می‌کنید؟

به گزارش خبرآنلاین وی با اشاره به زحمات کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه برنامه پنجم، این مذاکرات را منجر به کاهش شان و جایگاه مجلس دانست و گفت: چه کسی گفته که عقل 20-30 نفر در دولت از عقل 300 نفر در مجلس بیشتر می‌رسد؟ این منطق که دلسوزان و کارشناسان فقط در دولت هستند قابل پذیرش نیست و منجر به نادیده گرفتن جایگاه مجلس و نمایندگان می‌شود.

قنبری با درخواست از هیات رئیسه مبنی بر اینکه بگذارید مجلس تصمیم بگیرد، ادامه داد: نمی‌دانم چه شده دولتی که با شعار «ما می‌توانیم» آمده، اخیرا مدام می گوید من نمی‌توانم!

ابوترابی در پاسخ به این تذکر گفت که مذاکرات دولت و مجلس نهایتا در چارچوب آیین‌نامه داخلی مجلس عمل خواهد شد و مذاکرات دو قوه در همین راستا خواهد بود. به عبارت دیگر کمیسیون تلفیق نظرات کارشناسی دولت را در چارچوب آیین‌نامه بررسی خواهد کرد
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir