بيمار بودن متهم هيچ منافاتی با رسيدگی به اتهامات آن شخص ندارد/بر فرض اتخاذ تصميم قضائی برای آزادی اين اتباع آمريكايی، اطلاع‌رسانی از اين تصميم از سوی دستگاه و مقامات قضائي خواهد بود...
 
 
دادستان عمومی انقلاب تهران تاكید كرد: تا زمانی كه پروسه قضائی رسیدگی به اتهامات این سه تبعه آمریكایی به اتمام نرسد، هیچ یك از این متهامان آزاد نخواهند شد.
عباس جعفری‌دولت‌آبادی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واكنش به انتشار اخباری به نقل از مسئولان دولتی مبنی بر اینكه آزادی یكی از سه شهروند آمریكایی به تعویق افتاده، اما به زودی آزاد خواهد شد؛ تاكید كرد: تا زمانی كه پروسه قضائی این پرونده به اتمام نرسد، هیچ یك از این اتباع آمریكایی آزاد نخواهند شد.
دادستان تهران، در خصوص اینكه گفته می‌شود یكی از این متهمان بیمار بوده و به همین علت آزاد خواهد شد، گفت: بیمار بودن متهم هیچ منافاتی با رسیدگی به اتهامات آن شخص ندارد.
وی تصریح كرد: زمان آزادی این متهمان به رسیدگی قضایی پرونده‌شان بستگی دارد و تا زمانی كه بررسی این پرونده‌ به اتمام نرسد، نمی‌توان در مورد آزادی آنها سخن گفت.
جعفری‌دولت آبادی اظهار داشت: دستگاه قضایی تا زمانی كه رسیدگی به این پرونده به اتمام نرسد، هیچ تصمیمی برای آزاد شدن آنها نخواهد گرفت.
دادستان تهران تصریح كرد: بر فرض اتخاذ تصمیم قضائی برای آزادی این اتباع آمریكایی، اطلاع‌رسانی از این تصمیم از سوی دستگاه و مقامات قضائی خواهد بود.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir