اخبار رسیده از سرزمین های اشغالی حاکی از آن است که روز گذشته نیز قرآن کریم مورد هتک حرمت قرار گرفت.

به گزارش شیعه آنلاین، این حادثه این بار در سرزمین های اشغالی و توسط تعدادی شهرک نشین صهیونیستی رخ داد.

در همین راستا شبکه خبری الجزیره قطر طی گزارشی اعلام کرد: تعدادی شهرک نشین صهیونیستی ظهر روز سه شنبه با تجمع در مرکز یکی از خیابان های شهر یافا در بیت المقدس اشغالی، در مقابل دید همگان به پاره کردن قرآن کریم اقدام ورزیدند و پس از آن قرآن های پاره را بر زمین انداخته و آن را زیر پا لگدمال کردند.

در همین حال «محمد منیر» یکی از شهروندان فلسطینی شهر بیت المقدس اشغالی که از اهالی منطقه "واد الجوز" در مرکز بیت المقدس است، طی گفتگویی گفت: من در حال بازگشت از محل کارم به سمت خانه بودم که با چشمان خود از نزدیک این رفتار وحشیانه و ضد اسلامی شهرک نشینان صهیونیستی را دیدم.

وی در ادامه افزود: داشتم در خیابان راه می رفتم دیدم مقدار نسبتا زیادی کاغذ پاره بر روی زمین افتاده است. ابتدا فکر کردم که کاغذ عادی یا کاغذ کتاب «تورات» است، زیرا در گذشته چنین صحنه ای دیده بودم، اما وقتی نزدیک شدم و در محتوای آن دقت کردم متوجه شدم که صفحاتی از قرآن کریم است. این صحنه خیلی مرا متأثیر و تحریک کرد از همین رو فورا شروع کردم به جمع آوری کاغذهای پاره قرآن مجید که بر روی زمین افتاده بود.

«
محمد منیر» همچنین گفت: در حالی که کاغذ پاره های قرآن را جمع آوری می کردم، آن شهرک نشینان افراطی متوجه شدند و شروع کردند به فریاد زدن و مرا فحش می دادند. رهگذرها نیز سکوت نکردند و از عبارت های نژاد پرستانه علیه بنده استفاده می کردند. در نهایت وقتی تمام صفحات پاره شده قرآن را جمع کردند یک شهرک نشین افراطی از پشت به من نزدیک شد و لگد محکمی به کمرم زد، اما من اهمیت ندادم.

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shia-online.ir