محمود احمدی نژاد ، رییس جمهوری اسلامی در مصاحبه اخیر خود با روزنامه ایران از روزنامه کیهان انتقاد کرد و صریحا خواستار محاکمه رسانه هایی شد که با تهمت زدن و بی آبرو کردن افراد اخلاق اسلامی را زیر پا می گذارند .


به گزارش عصرایران، رییس جمهوری با اشاره به مواضع برخی رسانه ها که خود را طرفدار دولت می دانند ، گفت: برخی اتفاقات در رسانه‌های ما می‌افتد كه من از اساس به آنها اعتقاد ندارم، آنهایی كه راجع به خود من است، من شخصاً گذشت می‌كنم، اما آیا مثلاً یك رسانه می‌تواند به زن یك رئیس‌جمهور اروپایی نسبتی بدهد؟ این با كدام اسلام می‌خواند؟ ممكن است مخالف ما باشد ولی آیا من می‌توانم نسبتی به او بدهم. حتی اگر فردی انحراف اخلاقی دارد، یك رسانه نمی‌تواند این را بنویسد. چرا كه خلاف شرع است.

وی افزود : " یك كسی در كشور ما یك اشكال اخلاقی پیدا كرده و رفته پنهانكاری كرده آیا ما باید برویم تجسس و برملاكنیم؟ این جرم بالاتر از جرم است. اگر واقعاً عدالتی باشد این افراد باید مجازات بشوند."

گفتنی است روزنامه کیهان ماه گذشته با انتشار گزارش هایی از همسر رییس جمهوری فرانسه به وی نسبت " فاحشه " داده بود .

احمدی نژاد افزود : "  افرادی كه می‌آیند اصرار می‌كنند كه یك فردی كافراست، در دین اسلام چنین چیزی وجود ندارد. من فعلاً بحث شخصی نمی‌كنم، بحث حوزه عمل اجتماعی است، مگر یك انسان می‌تواند تجسس و اصرار كند كه فردی فاسد است. این نه اسلام است، نه جمهوری اسلامی، نه اخلاق و نه ایرانی و نه مردانگی است. بعضی از روزنامه‌ها خودشان را معیار حق و باطل می‌دانند. خیلی جالب است كه می‌گویند اگر ما گفتیم كه مثلاً این بد است همه باید بگویند این بد است. سعی كنند منصف باشند. ما در جمهوری اسلامی قبل‌از این‌كه مسئول باشیم مسلمان هستیم، قبل از این‌كه به مردم جواب بدهیم باید به خدا جواب دهیم، پیش خدا نمی‌توان با سر هم بندی و سرو صدا پاسخ داد."

وی در بخش دیگری از این گفت و گو افزود : "  ما فكر می‌كنیم همه 75 میلیون طرفدار نظام، رهبری و ولایت فقیه‌اند، خدا، اسلام، عدالت و عزت كشور را می‌خواهند اما یك عده می‌خواهند بگویند ولایت در انحصار ماست، جالب است به من می‌گویند تو ولایت فقیهی نیستی، پس كی هست، ظاهراً فقط آن آقا و آن چند نفرولایی‌اند. بدین منظور یك سایت و مجله درست كرده‌اند. بزرگترین ظلم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه همین رفتار این افراد است كه می‌گویند ولایت فقیه برای عده‌ خاصی هست. "

 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com