صبح سه‌شنبه به وقت نیویورك تعداد بسیار معدودی از اعضای فریب خورده گروهك تروریستی منافقین كه تعدادشان به حدود 20 نفر نیز نمی‌رسید...
 

صبح سه‌شنبه به وقت نیویورك تعداد بسیار معدودی از اعضای فریب خورده گروهك تروریستی منافقین كه تعدادشان به حدود 20 نفر نیز نمی‌رسید در برابر هتل محل اقامت رییس‌جمهور در نیویورك تجمع كرده و اقدام به سر دادن شعار كردند.

به گزارش ایسنا به نیویورك، این تعداد بسیار معدود كه روز گذشته نیز در برابر محل اقامت رییس‌جمهور تجمع كرده بودند، توفیقی در جلب توجه مردم به خود پیدا نكردند.

گروهك تروریستی منافقین كه از چندی پیش برای برگزاری این تجمعات تبلیغات وسیعی آغاز كرده بود و برای این كه اعضای فریب‌ خورده‌اش را از نقاط مختلف به نیویورك بكشاند هزینه‌های زیادی كرده بود، در انجام این كار موفق نشد و تبلیغات اعضای آن با شكست مواجه شد و این عده معدود نتوانستند توجه افكار عمومی را به خود جلب كنند.

اعضای گروهك تروریستی منافقین كه به‌خاطر انجام اعمال تروریستی در ایران و عراق هنوز نام‌شان در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دارد و در حالی كه عكس‌هایی از سران تروریست خود (مسعود و مریم رجوی) را در دست داشتند شعارهای سر ‌دادند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، هم‌چنین صهیونیست‌ها نیز كه از مواضع ضدصهیونیستی رییس‌جمهور كشورمان به خشم آمده‌اند در نیویورك با پرداخت هزینه‌های گزاف پوسترهایی از دكتر محمود احمدی‌نژاد را در برخی نقاط شهر نصب كرده‌اند كه در این پوسترها آمده است: "احمدی‌نژاد به نیویورك خوش نیامده است" و واكنش به حضور احمدی‌نژاد در نیویورك را خواستار شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تبلیغات دروغین سعی كرده‌اند كه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی ایران را خطرناك عنوان كنند.

صهیونیست‌ها در نیویورك نقش برجسته‌ای دارند و شهردار نیویورك نیز از طرفداران رژیم صهیونیستی است.

جمعیت یهودیان در نیویورك و حومه‌ی آن حدود پنج میلیون نفر است و بیش‌تر كارتل‌های اقتصادی در این شهر در دست آن‌هاست.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir