بنده به آقای مهدی هاشمی ماموريت ندادم و وی از طرف مديريت دانشگاه حكم نداشته و بنده نيز حكمی به ايشان ندادم...
 
 
 
 رییس دانشگاه آزاد گفت: اختلاف بین مسوولان برای نظام خطر دارد و برای حل و فصل اختلاف‌ها قانون اصل است.

به گزارش ایسنا عبدالله جاسبی در كنفرانس خبری در دانشگاه آزاد واحد تبریز در مورد ماموریت به مهدی هاشمی اظهار كرد: بنده به آقای مهدی هاشمی ماموریت ندادم و وی از طرف مدیریت دانشگاه حكم نداشته و بنده نیز حكمی به ایشان ندادم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اساسنامه و وقف دانشگاه آزاد اظهارنظر نكرد.

وی در مورد رابطه دانشگاه آزاد با دولت گفت: دانشگاه آزاد در تضاد با دولت نیست و همیشه مجری سیاست‌های كلی نظام بوده است.

رییس دانشگاه آزاد در پاسخ به سوالی درباره تغییر مدیریت دانشگاه آزاد خاطرنشان كرد: بنده چه در دانشگاه آزاد باشم و چه در جای دیگر خدمت كردن را اصل می‌دانم و خدمت برای من اصل است.

وی درمورد حوادث پس از انتخابات اظهار نظر كرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره تابع دیدگاه‌ها و نظرات مقام معظم رهبری است، و در این حوادث هم طبق نظر رهبر معظم انقلاب حركت كرد.

وی به ضرورت وحدت مسوولان اشاره كرد و با بیان این‌كه « باید روی نقاط و اعتقادات مشترك سرمایه‌گذاری كرد» افزود: باید اختلاف‌ها را به حداقل برسانیم و امروز یكی از خطرهایی كه نظام را تهدید می‌كند، اختلاف بین مسوولان است و برای حل و فصل اختلاف‌ها قانون اصل است.

جاسبی در خاتمه چشم‌انداز دانشگاه آزاد را در دهه چهارم فعالیت آن تشریح كرد و گفت: در دهه چهارم فعالیت دانشگاه، به دنبال توسعه كمی نیستیم؛ بلكه در پی تقویت واحدها و مراكز موجود و ارتقای كیفیت مراكز هستیم.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir