رئیس‌جمهور در پیامی جنایت ضدانسانی مزدوران استکبار جهانی را در مهاباد سند دیگری از جنایات نظام ظالم و فاسد حاکم بر جهان خواند.


دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: شهادت زنان آزاده و غیور مهابادی، گواه روشنی بر درماندگی و رسوایی دشمن شب‌پرست است
.

متن کامل پیام رئیس‌جمهور به این شرح است

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جنایت ضدانسانی و ددمنشانه مزدوران استکبار جهانی علیه تعدادی از هموطنان بی سلاح و بی گناهمان در مهاباد بار دیگر پرده از چهره دروغین مدعیان آزادی و حقوق بشر برانداخت و سند تازه ای بر اسناد جنایات نظام ظالم و فاسد حاکم بر جهان افزود.

اگرچه غم شهادت زنان آزاده و غیور مهابادی بر جان و دل ما سنگینی می کند اما خون سرخ این پرستوهای سفر کرده، گواه روشنی بر درماندگی و رسوائی دشمن شب پرست و نشانه ای از مظلومیت و جاودانگی ملت خداپرست، عدالت طلب و صلح جوی ایران عزیز است.

دست پلید مستکبران، این بار زنان پاک و مخلصی را هدف قرار داد که دامان پرعاطفه و عفیف آنان همواره پرورش گاه رزمندگان و شهیدان افتخارآفرین بود و این بار نیز آمده بودند تا در آئین بزرگداشت خاطرات دلاور مردی های 8 سال دفاع مقدس حضوری سبز داشته باشند.

بدخواهان اسلام و ایران بدانند که مردم مومن و سلحشور این سرزمین در طول 31 سال گذشته از دل هزاران حوادث تلخ و خونبار، شکوفاتر شده اند و امروز نیز در اوج پیشرفت و عزت مسیر تعالی و بالندگی را با عزم و ایمان راسخ تر می پیمایند.

درود خدا بر شهیدان راه صلح و عدالت.
محمود احمدی نژاد
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irinn.ir