رئیس سازمان نظام پزشکی کشور از وضعیت جسمانی دکتر غلامرضا سرابی که شب گذشته با اسلحه مورد سوء قصد قرار گرفته بود خبر داد.
  

 رئیس سازمان نظام پزشکی کشور از وضعیت نسبتاً مناسب دکتر غلامرضا سرابی که شب گذشته با اسلحه مورد سوء قصد قرار گرفته بود خبر داد و گفت: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که این پزشک ظاهراً پیش از این چندین بار از سوی برخی بیماران تهدید به مرگ شده بود.

دکتر سید شهاب الدین صدر در گفتگو با خبرنگار مهر  در مورد آخرین وضعیت دکتر غلامرضا سرابی که شب گذشته در بیرون از مطب خود با اسلحه مورد سوء قصد قرار گرفت، گفت: وی شب گذشته پس از تیراندازی بلافاصله به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل و اقدامات اولیه درمان برای بهبود وی انجام شد.

وی افزود: از ساعت 9 شب تا 5 صبح تیم جراحی به سرپرستی دکتر نیک‌شعار، دکتر توفیق، دکتر مرعشی، دکتر طاهری عمل جراحی را بر روی وی انجام دادند.

صدر با بیان اینکه گلوله به شکم و پهلوی سمت چپ وی اصابت کرده است، گفت: به گفته تیم پزشکی بیمار در وضعیت نسبتاً مناسبی قرار دارد و احتمال بهبود وی زیاد است و اکنون در بخش ICU بیمارستان بستری است.

رئیس سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: پزشک نامبرده که در بیمارستان خاتم الانبیا فعالیت می کند ظاهراً پیش از این نیز چندین بار نیز از سوی برخی بیماران تهدید به مرگ شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است حادثه سوء قصد شب گذشته و همچنین کشته شدن دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که سه شنبه در مقابل مطب شخصی خود از طرف افراد ناشناس کشته شد برنامه ریزی شده باشد، گفت: از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و وزارت کشور خواسته‌ایم که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند. با این حال امکان اینکه این ترورها پروژه‌ای برای سوء قصد به جان برخی پزشکان است وجود دارد اما تا اعلام و پیگیری مراجع قضائی و انتظامی هیچ چیز مشخص نیست.

 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com