"جیمی كارتر " روز گذشته در حین پرواز با هواپیما دچار یك عارضه ناگهانی و سیستم هاضمه وی دچار مشكل شد.
 

به گزارش خبرگزاری فرانسه و به نقل از فارس، "جیمی كارتر " روز گذشته در حین پرواز با هواپیما دچار یك عارضه ناگهانی و سیستم هاضمه وی دچار مشكل شد.

"دیانا كانگیلیو " سخنگوی كارتر در ایمیلی اعلام كرد كه كارتر در حین پرواز به سمت "كلیولند " اوهایو در بخش معده و سیستم هاضمه خود دچار مشكل شد و خیلی سریع به بیمارستان منتقل شد.
وی در این ایمیل خود آورده بود: به توصیه پزشكان، كارتر تمامی نیمه‌شب گذشته را در بیمارستان " MetroHealth " در كلیولند گذراند.

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهوری اسبق آمریكا برای معرفی كتاب خود یك تور برگزار كرده بود كه به علت بیماری لغو شد و قرار است كارتر امروز چهارشنبه تور كتاب خود را در واشنگتن مجددا از سربگیرد.
كارتر، 86 ساله، اخیراً بیست و ششمین كتاب خود را با عنوان "خاطرات كاخ سفید " كه مربوط به ریاست جمهوری وی در سالهای 1977 تا 1988 می‌شود منتشر كرده است.

این رئیس‌جمهوری اسبق آمریكا در زنجیره‌ای از حضورهای اخیر خود خواستار روابط بهتر آمریكا با ایران و كره شمالی شده است و از عدم تمایل رژیم صهیونیستی برای صلح با فلسطینیان انتقاد كرده است و همچنین از حقوق مسلمانان برای ایجاد یك مركز ارتباطی در نزدیكی مركز سابق تجارت جهانی حمایت كرده است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com