محصولی با اشاره به اينكه آمريكا در حال نابودی است و برای همين تن به اين موضوعات می‌دهد گفت: اين كارها زورگويانی مثل آمريكا را زير سؤال می‌برد ضمن اينكه من تابحال يك ريال هم حساب در آمريكا نداشته‌ام....
 
 
 
 وزیر رفاه و تامین اجتماعی در واكنش به جلوگیری از ورود 8 تن از مقامات ایرانی به آمریكا گفت: من تاكنون هیچ درخواست ویزای آمریكا نداشته‌ام.

به گزارش فارس صادق محصولی در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانك رفاه كارگران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر جلوگیری از ورود وی به آمریكا اظهار داشت: این موضوع چندان مهم نیست و من تابحال درخواست ویزای آمریكا را نداشته‌ام؛ ضمن اینكه این حركات نشان دهنده مریض شدن و نابود شدن نظام استكباری است.

محصولی با اشاره به اینكه آمریكا در حال نابودی است و برای همین تن به این موضوعات می‌دهد گفت: این كارها زورگویانی مثل آمریكا را زیر سؤال می‌برد ضمن اینكه من تابحال یك ریال هم حساب در آمریكا نداشته‌ام.

وزیر رفاه و تأمین اجتماعی موضوع ویزا و جلوگیری وی به آمریكا را بیشتر شبیه یك جوك سیاسی بیان كرد و گفت: من حتی آن موقع كه در بخش خصوصی فعالیت می‌كردم سفری به آمریكا نداشتم.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com