فرمانده نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکيد بر نقش دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی فرامنطقه‌ای در اين حادثه گفت:....
 
 
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب جزئیات جدیدی از عوامل حادثه تروریستی 31 شهریور ماه مهاباد را بیان كرد. سردار محمد پاک‌پور در گفت‌وگو با رجانیوز بیان کرد: در نتیجه رصدهای صورت گرفته پس از حادثه تروریستی بمب‌گذاری در مهاباد پی بردیم که پای برخی از عناصر بعثی سابق عراق به‌ویژه دو تن از افسران حزب بعث و چند عنصر ضد انقلاب در کار بوده است. وی ادامه داد: در یک عملیات ویژه كه باتعقیب و گریز همراه بود، تعدادی از عوامل بمب‌گذاری که منجر به شهادت زنان و کودکان مهابادی شدند، مورد هدف قرار گرفتند و برخی از آنها به هلاکت رسیدند، چند نفر دیگر از این گروه که موفق به فرار از مهلکه شدند نیز تحت تعقیب هستند و به زودی شکار می‌شوند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی فرامنطقه‌ای در این حادثه گفت: سرویس امنیتی اسرائیل (موساد) و سرویس امنیتی آمریکا (سیا) بر مناطق شمال عراق تسلط دارند و پشتیبانی عملیات تروریستی مهاباد را برعهده داشتند.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir