مصطفی كواكبيان، نماينده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اينكه اگر احزاب اصلاح‌طلب از خاتمی يا موسوی حمايت كردند تنها يك حمايت انتخاباتی بوده است، اظهار داشت....
 
 
 
 دبیركل حزب مردم‌سالاری با تأكید بر اینكه اصلاح‌طلب كسی است كه اولین باورش اعتقاد به نظام است، گفت که اگر كسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شك كرد.

مصطفی كواكبیان، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینكه اگر احزاب اصلاح‌طلب از خاتمی یا موسوی حمایت كردند تنها یك حمایت انتخاباتی بوده است، اظهار داشت این آقایان نباید مدعی باشند كه لیدر احزاب هستند یا احزاب بگویند اینها لیدر حزبی ما هستند بلكه این موضوعات فقط مربوط به زمان انتخابات بود و پس از اتمام انتخابات، بحث كاندیداتوری نیز تمام می‌شود.

وی برهمین اساس به اختلافات میان سران اصلاح‌طلبان اشاره كرد و گفت: «در بین سران اصلاحات اختلاف وجود دارد؛ البته این اختلافات در میان گروه و جناح دیگری نیز به وجود می آید همان‌گونه كه در بین اصول‌گرایان نیز اختلاف وجود دارد.»

دبیركل حزب مردم‌سالاری با تأكید بر اینكه حركت اصلاح‌طلبی از بدو انقلاب اسلامی پیدا شده و هم‌چنان ادامه دارد، متذكرشد اصلاح‌طلب كسی است كه اولین باورش، اعتقاد به نظام است و اگر كسی نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد باید در اصلاح‌طلبی وی شك كرد حال با هر اسم دیگری كه می‌خواهد برای خود مطرح كند؛ جنبش سبز باشد یا جنبش قرمز.

كواكبیان با تأكید بر اینكه ما در یك دوره‌ای از یك نامزد انتخاباتی حمایت می‌كردیم اما اكنون انتخابات را تمام شده تلقی می‌كنیم، افزود اینكه بعضی‌ها ادعا كنند اصلاحات در خط آمریكایی‌ها، ضدانقلاب و براندازان است احتمالا برداشت‌ ناقصی از اصلاح‌طلبی دارند.

وی بر همین اساس اصلاح‌طلب را كسی دانست كه نظام را قبول داشته و اینكه در درون این نظام بخواهد اصلاحاتی ایجاد شود، گفت: «كسی كه نظام و قانون اساسی را قبول ندارد اصلاح‌طلب نبوده بلكه برانداز، ضدانقلاب و معاند است اما كسی كه درون نظام فعالیت كند اسمش را می‌توان منتقد، اصلاح‌طلب یا مخالف دولت گذاشت.»
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com