گروهك تروريستی جندالله در اين بيانيه ادعا كرد كه عناصری از اين گروهك در انجام يك عمليات "اطلاعاتی" در شهر اصفهان يكی از كارمندانی را كه در تاسيسات هسته‌يی ايران كار می‌كرده، ربوده‌اند...
 
 
 
 به گزارش یك روزنامه اردنی، گروهك تروریستی جندالله در بیانیه‌ای مدعی شد كه یكی از كارمندان هسته‌یی ایران در شهر اصفهان را ربوده است.

به گزارش ایسنا، گروهك تروریستی جندالله در این بیانیه ادعا كرد كه عناصری از این گروهك در انجام یك عملیات "اطلاعاتی" در شهر اصفهان یكی از كارمندانی را كه در تاسیسات هسته‌یی ایران كار می‌كرده، ربوده‌اند.

به گزارش روزنامه الدستور ـ چاپ اردن ـ در ادامه این بیانیه آمده است: این گروه این عملیات را چند روز پیش انجام داده است. اما در آن به تاریخ دقیق این عملیات اشاره‌ای نشده است. تنها به نام امیرحسین شیرانی پسر محمد شیرانی متولد 1971 به عنوان گروگان اشاره شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: عناصر جندالله این شخص را پس از ربودن به كوه‌های بلوچستان منتقل و به‌زودی تصاویر ویدئویی و عكسی از اعترافات وی را منتشر خواهند كرد.

هنوز هیچ مقام رسمی در ایران این خبر را تایید نكرده است.

گروهك تروریستی جندالله كه سركرده آنان به نام عبدالمالك ریگی چندی پیش دستگیر و به دار مجازات آویخته شد، از گروه‌های تروریستی در شرق كشور است كه بر اساس اعترافات سركرده آن‌ها، توسط سازمان‌های اطلاعتی موساد و سیا حمایت می‌شوند.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir