اعضای فراكسيون اصولگرايان با تاكيد بر اينكه لاريجانی گزينه مشترك نمايندگان برای تصدی رياست اين فراكسيون در انتخابات آتی می باشد، بيان كردند:...
 
 
 
 اعضای فراكسیون اصولگرایان با تاكید بر اینكه لاریجانی گزینه مشترك نمایندگان برای تصدی ریاست این فراكسیون در انتخابات آتی می باشد، بیان كردند: شخصیت معتبر و مدیریت كلان لاریجانی بر مجلس،وی را مبدل به بهترین گزینه برای ریاست فراكسیون اصولگرایان كرده است لذا اكثریت اعضای این فراكسیون در انتخابات آتی به وی رای اعتماد خواهند داد.
 

*لاریجانی با اكثریت آراء مجددا ریاست فراكسیون اصولگرایان می شود

در همین ارتباط سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به اینكه لاریجانی بهترین گزینه برای ریاست فراكسیون اصولگرایان است،پیش بینی می شود وی حائز اكثریت آرا شود.

محسن كوهكن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:برای برگزاری انتخابات فراكسیون اصولگرایان ابتدا استان ها باید نمایندگان منتخب خود را در مجلس شورای اسلامی معرفی كنند و سپس در اولین جلسه با رای گیری حاضرین رئیس و هیئت رئیسه مجلس منصوب خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه كاندیدای دیگری به جز لاریجانی برای ریاست هیئت رئیسه مجلس وجود ندارد اظهار داشت: از آنجایی كه كاندیدای دیگری برای سمت ریاست هیئت رئیسه وجود ندارد لذا پیش بینی می شود لاریجانی اكثریت آراء را به خود اختصاص دهد.

*جز لاریجانی هیچ گزینه ای برای ریاست فراكسیون اصولگرایان وجود ندارد

در ادامه عضو فراكسیون اصورگرایان نیز با بیان اینكه بعید است فرد دیگری كاندیدای ریاست فراكسیون اصولگرایان مجلس شود،گفت: هیچ گزینه ای جز لاریجانی برای ریاست فراكسیون اصولگرایان وجود ندارد.

جبار كوچكی نژاد ارم ساداتی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار ما افزود: لاریجانی با مدیریت و كاردانی خود به گونه ای عمل كرده است كه بین تمام اعضای فراكسیون اصولگرایان به عنوان فراكسیون اكثریت در مجلس یك هماهنگی و انسجام برقرار شده است لذا وی بهترین و قطعی ترین گزینه برای ریاست مجدد فراكسیون اصولگرایان می باشد.

وی تصریح كرد: امكان ندارد كه شخصی دیگری برای نامزدی ریاست فراكسیون اصولگرایان ثبت نام كند چراكه بدون شك در برابر لاریجانی رقیب توانمندی نخواهد بود.

*لاریجانی گزینه مشترك نمایندگان برای تصدی ریاست فراكسیون اصولگرایان

همچنین عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لاریجانی گزینه مشترك نمایندگان اصولگرا برای تصدی ریاست فراكسیون در انتخابات آتی می باشد.

احمد ناطق نوری نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب ریاست جدید فراكسیون اصولگرایان گفت:برخلاف شایعه های منتشر شده در برخی از خبرگزاری ها و روزنامه هیچ كاندیدای دیگری برای تصدی ریاست فراكسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است.

وی افزود:به طور قطع علی لاریجانی به دلیل سابقه طولانی مدریت،كارآیی و دقت بالا بهترین گزینه برای تصدی مجدد ریاست اصولگرایان می باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: اكثریت نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی بر ریاست لاریجانی در فراكسیون اصولگرایان توافق نظر دارند.

*لاریجانی بهترین گزینه برای ریاست فراكسیون اصولگرایان

در ادامه عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز گفت:شخصیت معتبر و مدیریت كلان لاریجانی بر مجلس،وی را مبدل به بهترین گزینه برای ریاست فراكسیون اصولگرایان كرده است لذا اكثریت اعضای این فراكسیون به وی رای اعتماد خواهند داد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با توجه به اینكه تاكنون كسی برای كاندیداتوری ریاست فراكسیون اصولگرایان ثبت نام نكرده است لذا به نظر می آید كه در دوره بعدی نیز لاریجانی عهده دار ریاست این فراكسیون باشد.
وی با اشاره به شخصیت معتبر و مدیریت كلان رئیس فعلی مجلس اظهار داشت:با توجه به ویژگی های ریاست مجلس،وی بهترین گزینه برای ریاست فراكسیون اصولگرایان نیز محسوب می شود.
نماینده ورامین افزود:پیش بینی می شود لاریجانی حداكثر آرا را جهت ریاست فراكسیون اصولگرایان از اعضای این فراكسیون كسب نماید.
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shafaf.ir