عضو كميسيون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: قانون جامع حمايت از معلولان از سوی دستگاه‌ها به فراموشی سپرده شده است و منجر شده تا دستگاه‌ها به وظايف خود عمل كنند...
 
 
 
 
 عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر عامل شركت مترو تهران به دلیل عدم مناسب سازی در مترو برای معلولان به مجلس احضار می‌شود.

هادی مقدسی در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینكه اعضای كمیسیون اجتماعی به شدت پیگیر موضوع مرگ دلخراش «هما بدر» معلم نابینا خواهند بود، اظهار داشت: نمایندگان از این اتفاق بسیار ناراحت هستند و به همین دلیل، این موضوع را تا معرفی افراد مسبب این اتفاق پیگیری می‌كنند.

وی تصریح كرد: متأسفانه مسئولان شركت مترو به راحتی از این موضوع گذشته‌اند و ادعا كردند كه سازمان‌های دیگر مقصر هستند كه در واقع آنها با این صبحت‌ها می‌خواهند این اتفاق را به گردن سازمان‌های دیگر بیندازند.

مقدسی بیان داشت: قانون جامع حمایت از معلولان وظایف همه دستگاه‌ها را در قبال معلولان كاملاً مشخص كرده و هیچ دستگاهی نمی‌تواند از اجرای قانون سر باز زند ضمن اینكه وضعیت معابر و اماكن عمومی از لحاظ مناسب‌سازی برای معلولان بسیار شرایط بدی دارد.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: قانون جامع حمایت از معلولان از سوی دستگاه‌ها به فراموشی سپرده شده است و منجر شده تا دستگاه‌ها به وظایف خود عمل كنند.

مقدسی ادامه داد: اگر بخواهم به اقدامات انجام شده در خصوص مناسب‌سازی در معابر، اماكن، شركت مترو نمره بدهم از 20 نمره ، 5 می‌دهم و این هم به دلیل اقدامات ضعیف برای معلولان است.

عضو كمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان آماده هستند هر گونه همكاری با برای ارائه خدمات مناسب به معلولان انجام دهند ضمن اینكه دستگاه‌ها نیز باید وظایف خود را انجام دهند.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com